خبرگزاری کار ایران

پس از جلسه با فراکسیون رهروان مجلس؛

رییس صداوسیما انتقادها را رد کرد

رییس سازمان صداوسیما با رد انتقادات نسبت به رویکرد رسانه ملی در جریان بررسی برجام، توضیح داد: در صداوسیما، حدود ۳۸۰۰ دقیقه زمان به تیم مذاکره‌کننده و موافقان برجام و حدود ۲۰۰۰ دقیقه زمان به منتقدان برجام داده شده است.

به گزارش ایلنا، محمد سرافراز دربارهٔ انتقاداتی که برخی افراد نسبت به رویکرد رسانه ملی در جریان بررسی برجام داشته‌اند، گفت: طبق گزارشی که به مجلس هم داده شد، سازمان صداوسیما درخصوص برجام رویکرد مناسبی اتخاذ کرده بود.

رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر همین اساس تصریح کرد: حدود ۳۸۰۰ دقیقه زمان به تیم مذاکره کننده و موافقان برجام و حدود ۲۰۰۰ دقیقه زمان به منتقدان برجام داده شده است که این امر نشان‌دهنده رویکرد مناسب رسانه ملی در این امر است.

وی افزود: اکنون وظیفه تمام دستگاه‌ها از جمله صداوسیما، دولت و مجلس، مسئولیت سنگینی در قبال فرمایش‌های مقام معظم رهبری است که آنچه را ایشان مد نظر داشته‌اند اجرا کنند و روند امور به گونه‌ای نشود که ایران تعهدات خود را نسبت به برجام انجام دهد اما در مقابل آمریکا و سایر قدرت‌ها، تحریم‌ها را برطرف نکرده یا صرفا با برطرف کردن بخشی از آن، برجام را به درستی اجرا نکنند.

رییس سازمان صداوسیما در پایان خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم کمک کنیم تا برجام به درستی اجرا شود.

کد خبر : ۳۱۸۱۳۴