خبرگزاری کار ایران

وکیل تامین اجتماعی در گفت‌وگو با ایلنا:

مبلغ دقیق دریافتی‌های مرتضوی مشخص نیست/ حضور خانواده روح‌الامینی در جلسه امروز

وکیل سازمان تامین اجتماعی گفت: در جلسه امروز خانواده روح‌الامینی هم برای رسیدگی به پرونده کهریزک حضور داشتند که فرصت شنیدن صحبت‌های آنها و به طور کلی رسیدگی به این پرونده فراهم نشد.

مجتبی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز دادگاه رسیدگی به اتهامات سعید مرتضوی عنوان کرد: متاسفانه امروز آقای مرتضوی با تاخیر در دادگاه حاضر شد. از سوی دیگر استعلام‌های از سازمان تامین‌ اجتماعی و وزارت کار صورت گرفته بود٬ تا مبلغ دقیق دریافتی‌های مرتضوی مشخص شود٬ اما پاسخ این استعلام‌ها هنوز به دادگاه نیامده بود.

وی افزود: در همین راستا با توجه به تاخیر مرتضوی و نیامدن پاسخ استعلام‌ها طبق نظر قاضی پرونده جلسه آینده به 10 مرداد موکول شد و این جلسه اساس وارد مسائل ماهیتی نشدیم.

وکیل تامین اجتماعی یادآور شد: در این جلسه خانواده روح‌الامینی هم برای رسیدگی به پرونده کهریزک حضور داشتند که فرصت شنیدن صحبت‌های آنها و به طور کلی رسیدگی به این پرونده فراهم نشد.

وی ادامه داد: البته نظر ما بر این است که اگر جلسات مربوط به اتهام‌های مرتضوی در کهریزک و سازمان تامین‌ اجتماعی به شکل جداگانه برگزار می‌شد، بهتر بود. چون مسائل دو پرونده کاملا با یکدیگر متفاوت است.

نظری در مورد خروج مرتضوی از درب دیگر دادگاه خاطرنشان کرد: ابتدای جلسه قاضی پرونده به او تذکر داد که در مورد جزئیات مسائل مطرح شده در دادگاه و موارد آن، مطلبی را بیان نکند. شاید به دلیل این تذکر قاضی بود که او در جمع خبرنگاران حاضر نشد؛ چراکه او همواره تلاش می‌کند از هر تریبونی برای اجرای اهداف و دفاع از خود استفاده کند.

کد خبر : ۲۹۲۵۳۵