خبرگزاری کار ایران

وکیل کارگران در پرونده تامین اجتماعی در گفت‌وگو با ایلنا:

بیش از ۱۵۰ متهم در پرونده تامین اجتماعی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۳۷۷

کار دادسرا و بازپرس با چرونده مرتضوی آغاز شده است. متاسفانه برخی از افراد که بیم آن را دارند دستشان رو شود٬ نسبت به این پرونده فشارهای زیادی را وارد می‌کنند.

وکیل گروهی از کارگران در پرونده اتهامات مرتضوی در زمان ریاست وی بر سازمان تامین اجتماعی گفت: پرونده تخلفات سازمان تامین اجتماعی در دوران ریاست مرتضوی بسیار پیچیده و سنگین است و بیش از ۱۵۰ متهم در این پرونده وجود دارند که تمامی این افراد نیز کسانی هستند که به نوعی با همراهی مرتضوی اقدام به برداشت غیرقانونی از صندوق تامین اجتماعی کرده‌اند.

خلیل بهرامیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به پرونده تخلفات مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی گفت: بحثگرفتن استعلام‌ها در این پرونده موضوعی غیرطبیعی‌ نیست. در هر پرونده‌ای قاضی یا بازپرس در صورتی که نیاز باشد دستور تحقیقات یا استعلام‌هایی را می‌دهد.

وی گفت: مرتضوی برای خود حاشیه امنی تصور کرده بود که این ذهنیت روز به روز در حال فروریختن است. خوشبختانه بازپرس این پرونده مطابق قانون در حال تکمیل تحقیقات خود است.

وکیل کارگران در پرونده کهریزک تاکید کرد: پرونده تخلفات سازمان تامین اجتماعی بسیار پیچیده و سنگین است و بیش از ۱۵۰ متهم در این پرونده وجود دارد که تمامی این افراد نیز کسانی هستند که به نوعی با همراهی مرتضوی اقدام به برداشت غیرقانونی از صندوق تامین اجتماعی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حداقل باید یک یا دو سال روی این پرونده سنگین کار شود، گفت: به طور مثال در مورد مبالغی که به شکل غیرقانونی از بانک رفاه برداشت شده٬ نمی‌توان جزئیات را به سادگی درآورد و رسیدن به این مساله زمان‌بر است.

بهرامیان افزود: بنده بر اساس گزارش تحقیق و تفحص مجلس از مرتضوی اعلام جرم کرده‌ایم. به هر حال برای این کار کارشناسان امر نیز باید نظر بدهند.

وکیل کارگران در پرونده کهریزک با اشاره به اینکه در جریان تحقیقات این پرونده ممکن است مرتضوی یا سایر متهمان هر لحظه به دادسرا احضار شوند، خاطرنشان کرد: به نظر من تازه کار دادسرا و بازپرس با مرتضوی آغاز شده است. متاسفانه برخی از افراد که بیم آن را دارند دستشان رو شود٬ نسبت به این پرونده فشارهای زیادی را وارد می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز