خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی عنوان شد؛

قدردانی دفتر رییس جمهوری از مردم گیلان

دفتر رییس‌جمهوری اسلامی ایران در پیامی از حضور پرشور و استقبال گرم مردم غیور استان گیلان از کاروان دولت تدبیر و امید قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا٬ دفتر رییس‌جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از حضور پرشور و استقبال گرم مردم غیور استان گیلان از کاروان دولت تدبیر و امید، تصریح کرد: در ابتدای سالی که عنوان مدبرانه و امید آفرین «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری زینت‌بخش آن شده است، این استقبال پرشکوه، برگ زرین دیگری بر افتخارات دولت افزود. 

متن کامل پیام دفتر رییس جمهوری کشورمان به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

آفرین بر زنان و مردان و پیر و جوان گیلان؛ که در بهار امید، نمادی پرشکوه از همدلی و همزبانی را به نمایش گذاشتند و با موج شور آفرین جمعیت انبوه در خیابان‌های رشت، همبستگی و انسجام ملت در حمایت از دولت تدبیر و امید را نشان دادند. همچنین با پیام حمایت و پشتیبانی از مذاکرات عزتمندانه، هوشمندی و زمان آگاهی خود را به اثبات رساندند. 

در ابتدای سالی که عنوان مدبرانه و امید آفرین «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری زینت بخش آن شده است، این استقبال پرشکوه، برگ زرین دیگری بر افتخارات دولت افزود. 

مردم استان زرخیز گیلان که افتخار مقاومت در برابر اشغالگران و حفظ و گسترش مذهب متعالیمان را در تاریخ غرور آفرین این خطه دارند و همچنین با حضور فعال در هشت سال دفاع مقدس، اصالت ملی و عمق اعتقادات دینی خود را به اثبات رسانده‌اند؛ این بار نیز با حمایت صمیمانه از خدمتگزاران خود گامی نوین در جهت تقویت و استحکام بنیان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشتند. 

به پاس این استقبال ارزشمند و نیرو بخش از اقشار مختلف مردم، علما و فضلای گرانقدر، نماینده محترم ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان، محققان، فرهنگیان، اصناف، کارگران، اصحاب پرتلاش رسانه، جوانان پرشور و با نشاط، نیروهای خدوم نظامی و انتظامی و سایر اقشار و گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم. 

امید است با اجرای به موقع طرح‌ها و برنامه‌هایی که برای رونق اقتصادی و توسعه استان از سوی دولت در نظر گرفته شده است شاهد پیشرفت، آرامش و رفاه بیش از پیش آحاد مردم شریف این منطقه زیبا از ایران اسلامی باشیم. 

دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر : ۲۷۰۹۶۶