خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش؛

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین با ولایتی دیدار کرد

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اکبر ولایتی صبح امروز در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام  با ابواحمد فواد٬ دیدار و به رایزنی پرداخت.

مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری در این دیدار خطاب ابواحمد فواد ضمن خوشامدگویی به وی از مواضع انقلابی کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین تقدیر کرد و گفت: شما در راهی که آغاز کرده‌اید٬ ثابت قدم بوده‌اید و هستید و به عنوان یکی از گروه‌هایی که برای آزادی فلسطین تلاش می‌کند مواضعتان جای تقدیر دارد.

ابواحمد فواد نیز در این دیدار اظهار داشت: سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب تشکیلات خود را تشکیل دادیم و شاهد مبارزه حق‌طلبان ایرانی بر علیه شاه و حکومتش بودیم.

وی ادامه داد: همواره افتخار می‌کردیم که از مبارزات ایرانی‌ها حمایت کرده‌ایم و با پیروزی انقلاب مواضع حمایتی خودمان را اعلام کردیم.

دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین تنها راه نجات فلسطین و مردم منطقه را مبارزه و مقاومت دانست و تصریح کرد: وحدت میان گروه‌های مختلف بسیار اهمیت دارد و حمایت برخی کشورهای عربی در گرفتاری‌ها و مصائب ملت غزه و فلسطین افزوده است. 

ابواحمد فواد با بیان اینکه فلسطین باید آزاد شود٬ خاطر نشان کرد: مبارزه ما قطعا سرنوشت‌ساز است و همچنین دشمنان استعمارگر مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای عرب شکست خواهند خورد.

ولایتی در ادامه صحبت‌هایش در دیدار با ابواحمد فواد اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در عمل از مبارزه مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و تمام تلاش خود را برای آزادی مردم مظلوم این سرزمین به کار گرفته و پیروزی به طور حتم به دست خواهد آمد. 

رئیس مرکز استراتژیک تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به گروه‌های تروریستی تکفیری تصریح کرد: امروز گروه‌های افراطی مانند داعش را مشاهده می‌کنیم که دست‌پرورده آمریکایی‌ها هستند و برایشان مسلمانان از هر مذهب و گروهی که باشند٬ تفاوتی ندارد و همه را قتل عام می‌کنند و داعیه اسلام هم دارند٬ اما رفتار و عمل آنها متضاد با حرف‌هایشان است و در جهت تخریب اسلام و مسلمانان هستند. 

وی ادامه داد: جالب است که این گروه‌های تروریستی هیچ معارضه و ادعایی را نسبت به رژیم صهیونیستی ندارند. 

مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری با بیان اینکه عربستان با حمایت آمریکا و با همراهی برخی کشورهای دیگر مردم یمن را بی‌هیچ دلیلی می‌کشد٬ ابراز داشت: آنها با ادعاهای واهی زیرساخت‌های یمن را تخریب کرده و از بین می‌برند. همچنین آمریکا و رژیم صهیونیستی از این عمل حمایت می‌کنند و نظاره‌گر جنگ و درگیری مسلمانان با یکدیگرند تا منافع خود را در منطقه و جهان تامین کنند.

کد خبر : ۲۷۰۱۱۸