خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام دیرباز:

زندگی ساده مسئولان اثر گذاری بیشتری بر زندگی مردم خواهد داشت

کد خبر : ۲۵۹۶۲۹

حجت‌الاسلام و المسلمین دیرباز سومین سخنران پیش از دستور جلسه امروز هفدهمین اجلاس خبرگان رهبری، در نطق خود نکاتی پیرامون حوزه انتخابیه و مشکلات استان آذربایجان غربی به عنوان یک استان مرزی، بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان گفت: «بنده توفیق داشتم در ایام الله دهه فجر در استان آذربایجان غربی باشم و در بین مردم، برخی از مشکلات این استان به ویژه مشکلات مردم شهر مرزی پلدشت و شهرستان چالدران را استماع نمایم. از این جهت از دولت محترم و مسؤولان می خواهم عنایت ویژه ای به منطقه داشته باشند. این استان به جهت حضور قومیت ها و مذاهب مختلف در آن نیازمند توجه جدی دست اندرکاران اجرایی می باشد و در این بین حضور پر رنگ حوزه علمیه و علما و روحانیت از اهمیت بیشتری برخوردار است».

دیرباز در ادامه از ضرورت ساده زیستی مسؤولان در نظام اسلامی سخن گفت و تصریح کرد: «هر چه زندگی مسؤولین ما ساده تر باشد قطعاً اثر گذاری بیشتری بر زندگی توده مردم خواهد داشت و تحمل مشکلات زندگی برای افراد فرودست جامعه و کسانی با مشکلات اقتصادی دست به گریبان هستند راحت تر خواهد بود».

این نماینده مجلس خبرگان رهبری درباره وجود برخی ناهنجاری های اجتماعی از جمله مشکلات خانوادگی که بعضاً شاهد آن هستیم مطالبی بیان و تاکید کرد: «برای فائق آمدن بر مشکلات اجتماعی و خانوادگی و جلوگیری از رشد آمار طلاق باید علت ها را ریشه یابی کرد».

وی یکی از مشکلات زندگی های امروزی را اختلاط غیر ضروری زن و مرد در مشاغل عنوان کرد و با ارائه یک راهکار برای کاهش آمار طلاق پیشنهاد داد: «اگر بتوان میزان اختلاط زن و مرد را در محیط های کاری به حداقل ممکن رساند، می توان شاهد کاهش اختلافات خانوادگی و به طبع کاهش آمار طلاق بود».

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز