خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی:

1+5 همان پشتیبانان شاه، تروریسم و صدام هستند

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۲۴۹

امروز دشمن بداند که اگر بساط تحریم و توطئه و اتهام بمب هسته‌ای را تدارک دیده‌اند این ملت همان ملت جهادگر است و این دشمن همان دشمن است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: 1+5 همان پشتیبانان شاه، تروریسم و صدام در زمان جنگ است که در حق ملت ایران و عراق جنایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ سردار محمدرضا نقدی در کنگره بین‌المللی یکصدمین سالگرد شهدای واقعه جهاد عرب خوزستان در مورد حماسه بزرگ عشایر عرب گفت: صد سال از حماسه که توسط عشایر عرب آفریده شد٬ می‌گذرد. امروز از میان هفت میلیارد مردم در جهان به اندازه انگشتان دست از آن مردم حضور ندارند اما آنچه باقی ماند جهاد و شهادت مردان و زنان رشیدی بود که به جنگ سلاح رفتند.

وی ادامه داد: امروز در دنیا شاهد آن هستیم که مردم با دست‌های خالی در برابر طاغوت‌ها ایستاده‌اند. در تظاهرات اغلب از سلاح گرم استفاده نمی‌شود اما در این واقعه مردم با دست خالی به جنگ سلاح‌های گرم رفتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد تاثیر فتوای جهاد در حماسه‌آفرینی عشایر عرب و مردم مسلمان گفت: وقتی که پای فتوای جهاد در میان باشد هر چه که باشد به میدان خواهیم آورد. چه دستان‌مان خالی باشد و چه پر. مساله تکلیف و انجام وظیفه است وقتی فتوای جهاد ولی فقیه پیش بیاید هیچ چیز جلودار نیست این موضوع پیام این جهاد به انقلاب اسلامی و انقلاب مردمان مسلمان در بحرین یمن و دیگر کشورهاست.

نقدی در خصوص شیوه‌های دشمنان اسلام برای شکست مسلمانان اظهار داشت: راه عزت و کرامت مردم در دفاع از ولایت است و دشمن به دنبال منحرف کردن مردم از این راه است. استعمار پیر و استکبار همواره از وحدت میان مسلمانان شکست خورده‌اند. ‌آنها امروز از خط مقاومت و وحدت ایران اسلامی با عراق، سوریه لبنان و فلسطین وحشت دارند بنابراین به ایجاد تفرقه میان گروه‌های مختلف مسلمان می‌پردازند.

وی افزود: آنها برای ایجاد تفرقه سعی در ایجاد جنگ میان شیعه و سنی کرده و گروه‌هایی مانند داعش را ایجاد کرده‌اند. دشمنان باید بدانند نتیجه هر میدان نبرد جدیدی که با شیطنت‌های خود ایجاد کنند آزادی فلسطین خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: امروز دشمن بداند که اگر بساط تحریم و توطئه و اتهام بمب هسته‌ای را تدارک دیده‌اند این ملت همان ملت جهادگر است و این دشمن همان دشمن است.

نقدی با بیان اینکه 1+5 همان پشتیبانان شاه، تروریسم و صدام در زمان جنگ است که در حق ملت ایران و عراق جنایت کرد٬ ابراز داشت: آنان بدانند که ایران زیر بار قراردادی که ذلت‌بار باشد نخواهد رفت و دشمنان ملت ایران همانطور که در دفعات قبلی شکست خوردند این بار نیز شکست می‌خورند. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز