خبرگزاری کار ایران

باقری در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه عمان:

اراده ایران این است که هیچ حفره و گسستی در پیوندهای دوستانه‌ با همسایگان وجود نداشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۶۲۸

سرپرست وزارت خارجه گفت: اراده ایران این است که هیچ حفره و گسستی در پیوندهای دوستانه‌اش با همسایگانش وجود نداشته باشد و تلاش جدی داریم که این مسیر درست منطقه‌ای را با همکاری همه کشورهای منطقه دنبال کنیم. راه بیرون راندن بیگانگان از منطقه صرفا در تحکیم پیوندهای دوستی و تقویت همکاری‌ها بین همسایگان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی باقری‌کنی، سرپرست وزارت خارجه در نشست خبری با وزیر خارجه عمان گفت:‌ اراده ایران این است که هیچ حفره و گسستی در پیوندهای دوستانه با همسایگانش وجود نداشته باشد. بار دیگر دوستان عمانی نشان دادند دوستان پایدار و برادران صمیمی برای دولت و مردم ایران هستند.

وی افزود: سیاست خارجی جایگاه ویژه‌ای در دکترین دولت شهید رئیسی داشت و یکی از حلقه‌های آن سیاست همسایگی بود. اراده ایران این است که هیچ حفره و گسستی در پیوندهای دوستانه‌اش با همسایگانش وجود نداشته باشد و تلاش جدی داریم که این مسیر درست منطقه‌ای را با همکاری همه کشورهای منطقه دنبال کنیم. راه بیرون راندن بیگانگان از منطقه صرفا در تحکیم پیوندهای دوستی و تقویت همکاری‌ها بین همسایگان است.

سرپرست وزارت خارجه گفت: ما امروز درباره جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین گفت‌وگو کردیم و بر ارسال کمک‌ها به مردم غزه تاکید داریم. ایران و عمان همکاری موثری در دوره پیش رو خواهند داشت.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز