خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی:

بیمه‌ها برای پرداخت خسارات ناشی از سیل به منازل یک هفته فرصت دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۵۰۶

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به فرصت یک هفته‌ای بیمه‌ها برای پرداخت خسارت سیل گفت: خسارات منازل توسط مسئولان بیمه تعاون مورد ارزیابی قرار گرفته که بیمه‌ها باید ظرف یک هفته، این خسارات را پرداخت کنند.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان و تعدادی از مسئولین شهری ارومیه از منطقه سیل‌زده در محله کشتارگاه ارومیه بازدید کرد و در جریان خسارات وارده و مشکلات اهالی قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

عتباتی در این بازدید ضمن شنیدن صحبت‌های اهالی و اخذ توضیح از مسئولین شهری حاضر، علت آب گرفتگی تعدادی از منازل اهالی را جویا شد.

عتباتی در توضیح علت آب‌گرفتگی گفت: عدم اتصال به شبکه فاضلاب به علت مشکلات مربوط به مالکیت ۴ باب منزل مسکونی اشخاصی بود که با سه نفر از مالکان مصالحه‌ای با شهرداری جهت پرداخت قیمت منازل مالکان منعقد شد و در خصوص چهارمین منزل مسکونی که مالک آن حاضر به مصالحه نشد، مقرر شد طبق ماده ۹ قانون با صدور دستور قضایی اقدام لازم برای اتصال به شبکه فاضلاب شهری صورت گیرد و مشکل آب گرفتگی در حین بارش‌های شدید مرتفع شود.

وی افزود: خسارات وارد شده به منازل با حضور مسئولان بیمه تعاون مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد ظرف یک هفته اقدامات لازم برای تامین و پرداخت خسارت‌ها انجام گیرد.

رئیس کل دادگستری استان از گروه‌های مردمی خصوصا بسیج محله که در کمک به مردم سیل زده تلاش کرده بودند تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز