خبرگزاری کار ایران

نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با معاون اول رئیس جمهور عصر امروز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۰۴۹

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نشست اعضای این کمیسیون با معاون اول رئیس جمهور در رابطه با بررسی مسائل ارزی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پورابراهیمی از جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی با مخبر، معاون اول رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و همچنین تیم اقتصادی دولت درباره بررسی شرایط ارزی کشور، در نهاد ریاست جمهوری خبر داد.

نماینده مردم «کرمان و راور» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این جلسه پیرو نامه‌ای که کمیسیون اقتصادی درباره ضرورت تغییر شرایط ارزی به رئیس جمهور ارسال کرد، برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی در نامه خود به رئیس جمهور، مسائل ارزی کشور را مورد تحلیل قرار داده و روندها برای ادامه این کار را در قالب پیشنهادات مطرح کرده بود، گفت: پیرو ارائه این نامه به رئیس جمهور و پیگیری‌های صورت گرفت در این بخش، رئیس جمهور دستوری صادر کردند تا امروز عصر نشست مشترک بین کمیسیون اقتصادی و معاون اول رئیس جمهور برگزار شود.

لازم به ذکر است کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی طی هفته‌های اخیر و در راستای اصلاح سیاست‌های ارزی، نامه‌ای را به رئیس جمهور ارسال کرد و  در جریان ارائه این نامه، پیشنهادات متعدد مجلس در قبال اصلاح سیاست‌های ارزی مطرح شد.

همچنین مجلس در رابطه با اصلاح سیاست‌های ارزی در طی هفته‌های گذشته جلساتی را باحضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر اقتصاد و امور دارایی، رئیس کل بانک مرکزی و همچنین سایر اعضای تیم اقتصادی دولت و و البته روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس برگزار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز