خبرگزاری کار ایران

در صحن مجلس صورت گرفت؛

انتقاد تند نماینده تاکستان از عملکرد استاندار قزوین+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۲۸۵

جایگاه مردم استان خیلی بالاتر از این بود

نماینده تاکستان در نطق پیش از دستور خود در صحن مجلس از عملکرد استاندار انتقاد کرده و از مسئولین ارشد خواستار توجه به این موضوع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رجب رحمانی در نطق پیش از دستور خود در صحن مجلس با انتقاد از استاندار قزوین گفت: استاندار محترم قزوین از این سیاسی کاری‌ها و سیاسی بازی‌ها دست بردارند و به فکر مردم باشند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس ادامه داد: چرا نیروهای شهرستان تاکستان و نیروهای توانمند را قلع و قمع کرده‌اند.

وی خطاب به مسئولین ارشد عنوان کرد: آقای وزیر، آقای معاون اول، والله تالله، شما نوشتید‌، استاندار قزوین لیاقت بخشداری و فرمانداری را هم ندارد، جایگاه مردم استان قزوین خیلی بالاتر بود.

 

ضرورت رسیدگی به مساله مالباختگان در سطح ملی

نماینده مردم تاکستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود از سران سه قوه خواستار رسیدگی به مساله مالباختگان شد و گفت: بیست استان در این موضوع درگیر هستند، ضمن تشکر از مجموعه استان، اما حل آن، در توان مجموعه استان نیست و لازم است، موضوع با اعزام قاضی‌ها و حسابداران مجرب بررسی شود.

وی ادامه داد: باید وضعیت تمام افرادی که کوتاهی و ترک فعل کردند اعم از قضایی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی نمایندگان مجلس، بررسی شود و اگر این شرکت‌ها با طمع‌هایی که داشتند به حساب این‌ها پول‌هایی واریز کرده‌اند، دقیق رسیدگی شود.

رحمانی در ادامه، رسیدگی جدی به مشکل ارز و اقتصاد را امری ضروری دانست.

نماینده مردم تاکستان در مجلس درباره تامین آب شرب و کشاورزی تاکستان خاطرنشان کرد: لازم است این موضوع از سه سد نهب، طالقان و کینه ورس عملی شود، سد طالقان برای تغذیه مصنوعی این شهرستان مورد استفاده قرار گرفته و چهار چاه عمیق هم برای تاکستان که از بی‌آبی می‌سوزد حفر شود.

رحمانی در ابتدای صحبت‌های خود هم با اشاره به حضور مردم در مراسم روز جهانی قدس گفت: از حضور بی سابقه مردم استان و سراسر کشور و در تشییع باشکوه شهدای سپاه، مستشاران و شهید علی آقابابایی که در روز قدس بی نظیر و بی سابقه بود تقدیر می‌کنم.

حجم ویدیو: ۵.۸۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۱۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز