خبرگزاری کار ایران

عارف:

این مقطع حساس لزوم وحدت و اتحاد ملی را بیش از هر زمانی می‌طلبد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۰۹۹

ترمیم شکاف ملت و حاکمیت در اولویت قرار گیرد

رئیس بنیاد امید ایرانیان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با درایت و مسئولیت شناسی ِ نیروهای مسلح و در یک عملیات استراتژیک و هوشمندانه با ملاحظه همه جوانب نظامی و امنیتی، پاسخی در خور دریافت کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام محمدرضا عارف رییس بنیاد امید ایرانیان و معاون اول رییس جمهور دولت اصلاحات در پی پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله ی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق توسط برادرانمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد مشترک ِ نیروهای مسلح، در قالب ِ دفاع مشروع، بار دیگر اقتدار کشور عزیزمان ایران و ایستادگی بر خطوط قرمز ملت و نظام که همان حیثیت، اقتدار و امنیت ملی است را بر جهانیان آشکار ساخت.

رژیم صهیونیستی که با زیر پا نهادن ِ اصول انسانی و قوانین و قواعد ِ بین المللی، با کشتار بی رحمانه  افراد بی گناه در غزه بالاخص کودکان و زنان و انسان های بی پناه و مظلوم، جنایت علیه ِ بشریت را در دورانی که ادعای ِ حقوق بشری برخی قدرت ها، گوش ِ فلک را پر کرده است، بی مسئولیتی انسانی و حقوقی خود را بیش  از هر زمانی آشکار کرده است، در اقداماتی تروریستی و بر خلاف ِ موازین حقوقی و بین المللی، ساختمان کنسولی ما را مورد هجمه ی ناجوانمردانه قرار داده و سزاوار برخوردی شدید و مقتدرانه بود که بحمدالله با درایت و مسئولیت شناسی ِ نیروهای مسلح و  در یک عملیات استراتژیک و هوشمندانه با ملاحظه همه جوانب نظامی و امنیتی، پاسخی در خور دریافت کرد.

در این مقطع حساس که لزوم وحدت و اتحاد ملی  را بیش از هر زمانی می طلبد و  انسجام ملی حداکثری، می تواند مقوم و مقدمه ی پیروزی های بیشتر و بازدارندگی در مقابل ِ دشمنان ِ ملت و کشور باشد، شایسته و بایسته است که حاکمیت  فرصت کنونی را  بر اساس ِ مصالح ملی  در جهت رفع ِ محدودیت ها و  کدورت ها بین یاران انقلاب و پرهیز از اقدامات غیر ضرور در مواجهه با مردم گام های اساسی را   برداشته و ترمیم ِ شکاف ِ ملت و حاکمیت را در اولویت قرار دهد.

مطمئنا ملت ِ فهمیم ایران، سربلندی ایران عزیز در عرصه های بین الملل را خواستار است و در این بین پشتیبان نیروهای مسلح خود برای دفاع از میهن سرافرازمان به مانند گذشته خواهند بود، چرا که کسانی که دلسوز واقعی ایران هستند با تدبیر و دوراندیشی اجازه نخواهند داد کشور در ورطه جنگ قرار گیرد.

منطق جمهوری اسلامی ایران همواره در عرصه های بین الملل  مبتنی بر صلح طلبی بوده است و البته  هیچگاه اجازه نخواهد داد هیچ کشوری به سرزمین مان دست درازی کند.

یاد شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و همه شهیدان سرافراز میهن مان را گرامی می دارم و به  عزیزانمان در سپاه پاسداران و نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران درود و دستمریزاد می گویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز