خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

مردم در این انتخابات مدال افتخار زرینی را بر گردن آویختند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۹۲۴

وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات با صلابتی را پشت سرگذاشتیم، تاکید کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم تجلیل از عوامل ستاد انتخابات استان پنجشنبه شب با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی در سالن شهدای سلامتی مشهد برگزار شد.

وزیر کشور در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: خوشبختانه انتخابات با صلابتی را پشت سرگذاشتیم و در شعب مشکلی پیش نیامد.

وی به حضور باشکوه مردم در این انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: مردم در این انتخابات، بار دیگر اقدامی جهادگونه انجام دادند و مدال افتخار زرینی را بر گردن آویختند.

وحیدی به تلاش‌های مجریان انتخابات اشاره و تصریح کرد: کارگزاران انتخابات نیز با تمام وجود و در سرمای زیاد از مرزها تا عمق کشور و از سر صندوق تا بالاترین مرحله به درستی خدمت‌رسانی کردند که جای تقدیر دارد.

وزیر کشور با اشاره به مشارکت بالای مردم خراسان رضوی در این رویداد سیاسی بزرگ خاطرنشان کرد: مردم خطه خراسان رضوی نیز با مشارکت بالا و افزایش نسبت به دوره قبل، برگ زرینی را در کارنامه انقلابی خویش ثبت کردند.

وی ادامه داد: امیدواریم در مرحله دوم انتخابات که در برخی از حوزه‌ها برگزار خواهد شد، مردم و مجریان دوباره حضوری باشکوه داشته باشند.

در آیین تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات یازدهم اسفند ماه، تعدادی از فرمانداران، مدیران کل و اعضای هیات‌های اجرایی خراسان رضوی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز