خبرگزاری کار ایران

به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛

همایش ملی تبیین ابعاد و دستاورد‌های ناوگروه ۸۶ نداجا آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۳۶۴

همایش ملی تبیین ابعاد و دستاورد‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با حضور مسئولان لشکری و کشوری در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش آغاز شد.

به گزارش ایلنا، همایش ملی تبیین ابعاد و دستاورد‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با شعار «اقتدار جهانی با همت ایرانی» با حضور مسئولان لشکری و کشوری، از صبح امروز (شنبه) به مدت ۲ روز با حضور مسئولان لشکری و کشوری در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

این همایش با هدف روشنگری، گفتمان‌سازی و بصیرت‌افزایی مأموریت ناوگروه ۸۶ نداجا برگزار خواهد شد.

ابعاد تجربیات و دستاورد‌های راهبردی، سیاسی، امنیتی و دیپلماسی دریایی، ابعاد تجربیات و دستاورد‌های فرهنگی و اجتماعی، ابعاد تجربیات و دستاورد‌ها در حوزه هدایت و راهبری، ابعاد تجربیات و دستاورد‌ها در حوزه دانش و تحرک، ابعاد تجربیات در دستاورد‌های ارتباطی و تجهیزات الکترونیکی و ابعاد تجربیات و دستاورد‌های لجستیکی و پشتیبانی دریایی از جمله محور‌های برگزاری این همایش است.

در روز اول این همایش امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، دکتر محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار سرتیپ پاسدار محمد زهرایی رئیس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح، دکتر محمدرضا مجیدی استاد دانشگاه تهران، دکتر مهدی صادقی شاهدانی رئیس دانشکده اقتصاد و معارف دانشگاه امام صادق (ع)، دکتر علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هئیت دولت، دکتر سحر تاجبخش رئیس سازمان هواشناسی، دکترغلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر محمد اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سخنرانی می‌پردازند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز