خبرگزاری کار ایران

سردار صفوی:

پنج میلیون افغان اگر برای هر وعده یک نان مصرف کنند، روزانه ۱۵ میلیون نان مصرف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۱۶۳

سردار سیدیحیی رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا به حضور چند میلیون افغان در ایران اشاره کرد و گفت: از حمله ارتش سرخ اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۷۹ به افغانستان و خروج آن‌ها در سال ۱۹۸۹ و همچنین حمله آمریکا به افغاستان در سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۲۱، بیش از ۵ میلیون مهاجر افغان به ایران آمده‌اند. جمهوری اسلامی بر اساس نگاه انسانی و آموزه‌های اسلامی، به این مهاجران خدمات پزشکی و آموزشی، غذا و شغل می‌دهد. ما بعضاً در معرض مشکلات ناشی از حضور آنان نیز هستیم و از شما می‌خواهیم در این زمینه هر کمکی لازم است به هلال احمر ایران انجام دهید.

به گزارش ایلنا، سردار سیدیحیی رحیم صفوی در دیدار وینست کاسارد، رئیس دفتر کمیته بین‌الملل صلیب سرخ گفت: مسئله امروز منطقه غرب آسیا نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه است. از شما دو درخواست مشخص داریم. فقط در محکومیت صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در قبال کشتار بیش از ۲۵ هزار نفر از مردم مظلوم، به بیانیه دادن اکتفا نکنید.

وی افزود: امروز شاهد عمق جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و سکوت دولت‌های مدعی حقوق بشر غربی هستیم. صلیب سرخ باید در عمل در ایجاد آتش‌بس و ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم بسیار مظلوم فلسطین کمک کند، آنان حتی از آب آشامیدنی و غذا محروم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز