خبرگزاری کار ایران

نماینده وابستگان نظامی خارجی مقیم ایران:

تروریست‌ها باید تاوان جنایات خود را بپردازند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۲۷۰

سرهنگ کوتون با اشاره به حادثه تروریستی کرمان، گفت: ما هرگز نمی‌توانیم اجازه دهیم که افراطی‌گری مهار زندگی ما را در دست بگیرد؛ به همین سبب، عاملان چنین اقدامات غیرانسانی باید هزینه‌ی آن را بپردازند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ اسلاوومیر کوتون، نماینده وابستگان نظامی خارجی مقیم ایران در نشست سالیانه وابستگان نظامی خارجی با امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش اظهار داشت: از طرف تمامی وابستگان نظامی مقیم ایران از امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران به واسطه‌ دعوت از ما دیپلمات‌های نظامی برای شرکت در این آیین که به مناسبت آغاز سال نو میلادی برگزار می‌شود، صمیمانه قدردانی می‌کنم.
سرهنگ کوتون ادامه داد: سال گذشته ما این فرصت را یافتیم که در بسیاری از رویداد‌های برنامه‌ریزی شده توسط مقامات محترم نظامی ایران شرکت کنیم. شرکت در این رویداد‌ها این امکان را برای ما فراهم کرد که نه‌تنها ویژگی‌های نیرو‌های مسلح ایران را بهتر بشناسیم، بلکه به ما فرصت شناخت حوزه‌هایی را داد که می‌توانیم همکاری‌های نظامی متقابل کشورهای‌مان با نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در آن حوزه‌ها گسترش دهیم.
سرهنگ کوتون تصریح کرد: سالی که گذشت و سالی که تازه شروع شده است، به لحاظ پیچیدگی مسائل ژئوپلیتیکی و چالش‌های عظیمی که برای امنیت منطقه‌ای و جهانی پدید آمده‌اند، برجسته هستند.
وی یادآور شد: تروریسم به وضوح و در اشکال مختلف در چند سال اخیر در اروپا، آسیا، آفریقا و یا هر جای دیگر جهان سر برآورده است.
سرهنگ کوتون اضافه کرد: مردم عادی قربانیان افراطی‌گری مذهبی و جاه‌طلبی قدرت‌های متجاوز هستند که از حملات موشکی، بمب‌ها و پهپاد‌ها و کشتار‌های وحشیانه‌ی تروریست‌های ظالم آسیب می‌بینند.
وابسته دفاعی جمهوری لهستان افزود: با کمال تأسف واضح است که در چنین شرایطی، راه حل‌های قهرآمیز بر دیپلماسی و گفت‌وگو غلبه می‌کنند.
وی ادامه داد: با اندوه فراوان، خبر حمله‌ ظالمانه‌ای که در کرمان رخ داد به ما نیز رسید. این اقدام خشونت‌آمیز و غیرقابل قبول به جهان نشان می‌دهد که ما هرگز نمی‌توانیم اجازه دهیم افراطی‌گری مهار زندگی ما را در دست بگیرد. به همین سبب، عاملان چنین اقدامات غیرانسانی باید هزینه‌ آن را بپردازند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز