خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر ارتباطات؛

دلایل افزایش قیمت اینترنت در کمیسیون صنایع مجلس بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۷۲۱

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر ارتباطات، مدیرعامل شرکت مخابرات کشور و مسؤولان اپراتورها به کمیسیون صنایع دعوت شدند و درباره دلایل افزایش قیمت اینترنت توضیح دادند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الله فیروزی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این کمیسیون اشاره کرد و گفت: در پی افزایش قیمت اینترنت که با موافقت دولت توسط اپراتورها انجام شده است، امروز وزیر ارتباطات، مدیرعامل شرکت مخابرات کشور و مسؤولان اپراتورها به کمیسیون صنایع دعوت شده و موضوعاتی همچون ضرورت توسعه شبکه، توسعه زیرساخت‌ها و نوسازی تجهیزات را به عنوان دلایل این افزایش قیمت مطرح کردند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگرچه وزارت ارتباطات در راستای افزایش حداقلی قیمت تلاش کرده و در عین حال بسته‌های رایگانی با هدف جبران هزینه‌ها در اختیار مردم قرار داده است، اما نمایندگان کمیسیون صنایع تاکید کردند این افزایش قیمت‌ها باید از قبل به مردم اعلام و علت آن توضیح داده می‌شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به زعم اعضای کمیسیون افزایش قیمت اینترنت با توجه به شرایط اقتصادی مردم این قابل دفاع نیست، افزود: در نهایت مقرر شد گزارشی با هدف افزایش نظارت‌ها در این حوزه تهیه شود تا اپراتورها متعهد به افزایش خدمات با توجه به بالا بردن قیمت‌ها شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز