خبرگزاری کار ایران

لطیفی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش درصورت تامین اعتبار شود اسفندماه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۰۰۲

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش اگر تامین اعتبار شود اسفندماه و قبل از ماه رمضان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش اگر تامین اعتبار شود اسفندماه و قبل از ماه رمضان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه خروجی از آموزش و پرورش به خاطر بازنشستگی سالانه حدود بین ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر است که برای جبران آن باید جذب داشته باشیم، گفت: بخشی از جذب نیرو توسط دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود که امسال برای جذب ۳۰ هزار نفر مجوز دادیم. در سال‌های آینده که زیرساخت ما در دانشگاه فرهنگیان تکمیل شود بر اساس برنامه هفتم بنای ما این است که از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب داشته باشیم فعلا در شرایط موجود آزمون استخدامی ماده ۲۸ هم خواهیم داشت.

لطیفی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه در دولت سیزدهم چند اتفاق خوب افتاد، گفت: به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کردیم که در مجاورت خود مهدکودک ایجاد کنند که این کار در حال اجراست. پیگیری این موضوع با وزارت آموزش و پرورش است و گزارش‌های نوبه‌ای از آنها داریم.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در مجاورت خود مهدکودک ایجاد کنند و در ارزیابی جشنواره شهید رجایی هم این را به عنوان شاخص آوردیم که دستگاه‌ها حتما این کار را برای استفاده کسانی که فرزند کوچک دارند، انجام دهند.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی بیان کرد: در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت جذب ادامه دارد که عمده آن خانم‌ها هستند. الان حدود ۹۸۰ هزار خانم در دستگاه‌های اجرایی شاغل  هستند که بار عمده زحمات بر عهده‌شان هست و به آنها خدا قوت عرض می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز