خبرگزاری کار ایران

نقدعلی در تذکری:

دولت با بهانه و توجیه کمبود ارز و افزایش قیمت از واردات خودرو جلوگیری می‌کند/ رئیس مجلس دستور دهد به صلابه کشیدن دو خودروساز داخلی پیگیری شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۸۹۰

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس در تذکری تصریح کرد: رئیس مجلس دستور ویژه دهند تا تابوی انحصار شکسته شود و به صلابه کشیدن دو خودروساز داخلی پیگیری شود.

به گزارش ایلنا، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۰ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری ضمن تقدیر از رئیس مجلس بابت راه‌اندازی سامانه شفافیت آراء عنوان کرد: انصافاً این حرکت که به صورت داوطلبانه بود و یکی از پیگیری‌کنندگان آن شخص رئیس مجلس بود به مرحله خوبی رسیده و اکثریت نمایندگان به آن پیوسته‌اند. فقط یک تذکر لازم است و آن هم اینکه قرار بود تمام آراء ما شفاف باشد ولی بعضاً برخی از آراء به شکل شفاف منعکس نمی‌شود و لازم است این موضوع اصلاح شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس ادامه داد: حتی آرای مربوط به بودجه نیز می‌تواند به صورت شفاف در معرض عموم قرار گیرد.

وی افزود: موضوع بعد اینکه فضای تخریبی نسبت به بعضی از نمایندگان ایجاد شده که مطابق ماده ۷۹ قانون انتخابات تقاضا دارم که نمایندگانی که به دنبال احقاق حقوق ایثارگران بودند را مخالف موضوع جلوه می‌دهند.

نقدعلی در خصوص موضوع خودرو نیز گفت: در این زمینه ما قانون واردات خودرو را مصوب کردیم اما دولت با بهانه و توجیه کمبود ارز و افزایش قیمت آن از واردات خودرو جلوگیری می‌کند که در این زمینه آیین‌نامه مربوطه نیز مشخص شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: در سامانه ایران خودرو و سایپا موعد تحویل خودرو زمستان ۱۴۰۲ قید شده ولی وقتی به سایت مراجعه می‌شود تاریخ دیگری را منظور کرده‌اند یا در زمینه قیمت خودرو برخلاف قیمت اعلامی چیز دیگری اعلام شده که تقاضا دارم نسبت به این موضوع رئیس مجلس دستور ویژه دهند تا تابوی انحصار شکسته شود و به صلابه کشیدن دو خودروساز داخلی پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز