خبرگزاری کار ایران

تأکید رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح بر توسعه روابط نظامی ایران و عراق

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۰۸۱

سردار سرلشکر باقری در بدو ورود به بغداد هدف از سفر به عراق را، بررسی زمینه‌های توسعه روابط نظامی میان دو کشور همسایه اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در جمع خبرنگاران، گفت: در این سفر دو روزه به کشور همسایه و برادر عراق، ملاقات‌هایی را با مقامات ارتش و مسئولان سیاسی این کشور خواهم داشت، هدف از این سفر بررسی زمینه‌های توسعه روابط نظامی میان دو کشور همسایه است.

سردار سرلشکر محمد باقری  افزود: ما از لحاظ امنیتی هیچ مشکلی با کشور عراق نداریم، این کشور به عنوان دوست و همسایه ماست و مسیر توسعه همکاری‌های نظامی را طی می‌کنیم.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح، بیان کرد: در زمان حاضر، تعداد زیادی از دانشجویان ارتش عراق در دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح ما مشغول تحصیل هستند و متقابلاً، امکان حضور دانشجویان نیرو‌های مسلح نیز در کشور عراق وجود دارد.

سرلشکر باقری با بیان اینکه ما (ایران و عراق) ارتباطات گوناگون عملیاتی و آموزشی را با یکدیگر خواهیم داشت، تصریح کرد: در این سفر، این زمینه‌ها را با رئیس ستاد مشترک عراق و سایر مسئولین عراقی بحث و بررسی خواهیم کرد؛ فکر می‌کنم زمینه توسعه مناسب روابط در این سفر پایه‌گذاری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز