خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان کردستان:

درخواست‌های ماده ۴۷۷ باید حداکثر ظرف مدت ۲ ماه بررسی شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۶۱۷

رئیس کل دادگستری استان کردستان با بیان اینکه پرونده‌های معوق و مسن در زمان مشخص مختومه شود، گفت: درخواست‌های ماده ۴۷۷ باید حداکثر ظرف مدت ۲ ماه بررسی شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در بازدید از محاکم تجدیدنظر استان کردستان ضمن بازدید از شعب مجتمع دادگاه‌های تجدیدنظر استان، با تعدادی از مردم ملاقات کرد و سپس در جلسه‌ای با سرپرست و قضات این مجتمع شرکت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی در دیدار با قضات محاکم تجدیدنظر استان بر لزوم توجه به اتقان آرای قضایی و همچنین سرعت در رسیدگی به پرونده‌ها تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در این دیدار اظهار کرد: درخواست‌های ماده ۴۷۷ باید حداکثر ظرف مدت ۲ ماه بررسی شود و پرونده‌های معوق و مسن در زمان مشخص مختومه شود.

وی خطاب به قضات محاکم تجدید نظر بر لزوم اعطای ارفاقات قانونی به متهمینی که واجد شرایط هستند تاکید کرد و گفت: برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲ قوه قضاییه باید با جدیت در دادگستری استان اجرایی شود.

وی همچنین بر لزوم برخورد قاطع قضات با متهمین سابقه دار و مرتکبین جرایم خشن تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در این بازدید دستورات لازم را جهت رفع مشکلات و نیاز‌های کارکنان مجتمع قضایی دادگاه‌های تجدید نظر استان صادر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز