خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی قوه قضاییه از کارخانه فرآوری گیاهان دارویی و تونل انتقال آب رابر به کرمان بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۸۱۴

معاون سیاسی قوه قضاییه در جریان سفر به شهرستان رابر از کارخانه فرآوری گیاهان دارویی رابر، پروژه انتقال آب رابر به کرمان و باغات گردوی خسارت دیده روستاییان محدوده تونل حرا بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، ناصر سراج معاون سیاسی قوه قضاییه با همراهی امام جمعه رابر، نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون عمرانی فرمانداری، رئیس دادگستری رابر و جمعی از مسئولان شهرستان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای روستای قنات ملک از پروژه کارخانه فرآوری گیاهان دارویی رابرو پروژه انتقال آب رابربه کرمان و باغات گردوی خسارت دیده روستاییان محدوده تونل حرا بازدید کرد.

سراج درحاشیه این بازدید با اشاره به اینکه افتخاری است که در زادگاه سردار دل‌ها حضور پیداکردم گفت: امروز از پروژه کارخانه گیاهان دارویی که قراراست در دی‌ماه افتتاح شود بازدید داشتیم.

وی افزود: طی گفت‌وگو با مسئولان شهرستان مهمترین مشکل تامین آب شهرستان به‌ویژه پروژه‌های دردست اجراست و مشکلات تونل انتقال آب به کرمان و نارضایتی اهالی روستا‌های محدوده تونل است که مشکلات از نزدیک بررسی می‌شود و عصر امروز درجلسه شورای قضایی کشور که در کرمان برگزار می شود این مشکلات احصا و پیگیری می‌شود تا به نتیجه نهایی برسیم.

گفتنی است معاون سیاسی قوه قضاییه از دادگستری شهرستان بازدید و با همکاران قضایی دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز