خبرگزاری کار ایران

بیش از ۳۴ هزار ملاقات مردمی توسط مسئولان قضایی استان یزد انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۹۴۸

رئیس کل دادگستری استان یزد ، گفت: در ۹ ماهه سال‌جاری، ۳۴ هزار و ۸۹۱ مورد ملاقات مردمی هدفمند توسط مسئولان قضایی استان انجام شده است.

به گزارش ایلنا، غلامعلی دهشیری درخصوص ملاقات‌های مردمی مسئولان قضایی استان یزد، اظهارکرد: در اجرای سیاست‌های کلان قوه قضاییه، رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان و تکریم ارباب رجوع در اولویت کار دستگاه قضایی است و برهمین اساس ملاقت‌های مردمی مسئولان قضایی استان به صورت مستمر و هدفمند در اجتماعات، مساجد و مراجع قضایی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عمده درخواست مراجعان به مدیران قضایی، مربوط به تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها است، افزود: بر همین اساس در ۹ ماهه سال‌جاری مسئولان قضایی استان ، ۳۴ هزار و ۸۹۱ مورد ملاقات مستقیم و بی واسطه با مردم استان انجام داده اند.

رئیس کل دادگستری استان یزد تاکیدکرد: انجام ملاقات‌های مردمی مسئولان قضایی با مراجعان علاوه بر آشنایی با نقطه نظرات مردم و حل مشکلات آنان این فرصت را به دستگاه قضا می دهد تا حس امید و اعتماد را در جامعه گسترش دهد.

دهشیری همچنین عنوان کرد: لیست مراجعان و شماره تلفن ملاقات شوندگان از تمامی حوزه های قضایی، اخذ و رفع مشکل آن ها، بررسی و تا حصول نتیجه و حل مشکل، پیگیری می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز