خبرگزاری کار ایران

سلیمانی:

جهاد خدمت امروز به‌عنوان گفتمان جدی در کشور مورد توجه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۱۹۲

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سه رویکرد اصلی و مهم بسیج بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب، جهاد خدمت، جهاد امید آفرینی و جهاد تبیین است که برای تحقق آن در سراسر کشور برنامه‌ریزی انجام شده است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا سلیمانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران اظهار کرد: جهاد خدمت امروز به عنوان گفتمان جدی در کشور مورد توجه است و با بهره‌گیری از ۵۲ هزار گروه جهادی در چهارچوب برنامه‌های محرومیت زدایی، سازندگی، پیشرفت و آبادانی و اقتصاد مقاومتی در حال اجراست.

وی به برنامه‌ریزی‌ها برای جهاد امیدآفرینی توسط اقشار مختلف بسیج اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، علمی فناوری، سبک زندگی، فضای مجازی و اقتصاد مقاومتی در حال پیگیری است.

سلیمانی با بیان اینکه در جهاد تبیین یک شبکه گسترده از فعالان روشنگری در مجموعه‌های مختلف سازماندهی شده‌اند، خاطرنشان کرد: با استفاده از رسانه‌ها و فضای مجازی این برنامه‌ها در حال تبیین است و ان شاءالله پایان امسال که انتخابات بزرگی در پیش رو داریم بتوانیم از این برنامه ریزی ها بهره کافی را ببریم.

وی با بیان اینکه شجره طیبه الهی بسیج که از سوی امام راحل تاسیس شد در دوران دفاع مقدس منشأ خدمات بزرگی بود، افزود: پس از دوران دفاع مقدس نیز رهبر انقلاب این شجره طیبه را توسعه دادند و گفتمان بسیج بر مبنای حضور مردم در صحنه‌های نقش آفرینی برای تحقق تمام جنبه‌های مردم سالاری ارائه شد.

سلیمانی با بیان اینکه بسیج در سه دهه پس از دوران دفاع مقدس توسعه یافت و تکامل آن ادامه دارد، تصریح کرد: با صدور بیانیه گام دوم از سوی رهبری دوره جدیدی پیش روی بسیج ملت ایران آغاز شد و بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب باید سه مرحله مهم تکامل انقلاب اسلامی محقق شود. این سه مرحله عبارت است از دولت اسلامی، جامعه اسلامی و ورود به مرحله تمدن نوین اسلامی.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بسیج به عنوان مجموعه‌ای مردمی و خدمتگزار برنامه اعتلای خود را تنظیم کرده است و با تایید رهبری به عنوان بسیج گام دوم در سراسر کشور برنامه‌هایش را پیاده‌سازی می‌کند و بنا بر این است که با استفاده از همه استعدادهای مردمی و فراهم کردن بستر حضور نوجوانان و جوانان در مساجد تحقق بیانیه گام دوم از محلات آغاز شود و این برنامه امروز در بیش از ۲۲ هزار محله در کشور در حال اجراست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز