خبرگزاری کار ایران

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

جهاد تبیین سلاحی کارآمد در برابر جنگ ترکیبی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۵۱۵

امیر سرتیپ دوم معصومی در جمع خانواده‌های کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق، گفت: بصیرت افزایی و جهاد تبیین سلاحی کارآمد در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است.

به گزارش ایلنا،  امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند شمال شرق در اختتاحیه دوره بصیرت ویژه خانواده‌های کارکنان این منطقه پدافندی، اظهار داشت: خانواده مستحکم‌ترین سد در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان است.

وی افزود: دشمن همواره هجمه‌های فرهنگی علیه نهاد مقدس خانواده را در دستور کار خود قرار داده ‌است، ولی به فضل الهی و بصیرت خانواده‌ها این هجمه‌ها ناکام خواهد ماند.

امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی، گفت: نهاد خانواده، اصلی‌ترین رکن جامعه است و اسلام عنایت ویژه‌ای به سلامت، رشد و پویایی این نهاد دارد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق اضافه کرد: بسیاری از تغییرات جامعه ریشه در خانواده دارد و همه دستاوردهای علمی، فرهنگی، دینی و هنری بشر در سایه خانواده سالم و امن پدید آمده است و استحکام خانواده به عنوان مهم‌ترین نهاد تشکیل دهنده جامعه اثرگذاری مستقیم و نقش مهمی در استحکام جامعه دارد.
امیر سرتیپ دوم معصومی افزود: بصیرت افزایی و جهاد تبیین سلاحی کارآمد در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است.

دوره بصیرت ویژه خانواده‌های کارکنان پدافند هوایی شمال شرق به مدت سه روز و با موضوعات سبک زندگی فردی، اجتماعی، خانوادگی، مهارت‌های بعد از ازدواج و سواد رسانه‌ای در این منطقه برگزار شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز