خبرگزاری کار ایران

بیادی در گفت‌وگو با ایلنا:

برای افزایش عدد مشارکت باید با مردم مهربان باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۸۴۹

دبیرکل جبهه آبادگران ایران اسلامی گفت: اگر بخواهیم عدد مشارکت رشد داشته باشد باید با مردم و تمامی گروه‌های سیاسی و اجتماعی که مخاطبین خاص خود را دارند مهربان باشیم و از تمامیت‌خواهی و سهم‌خواهی بپرهیزیم. بنابراین باید فضای سیاسی را بازتر و تمامیت خواهی بعضی از ائتلاف‌ها و گروه‌های سیاسی را کنترل کرد

حسن بیادی دبیرکل حزب آبادگران جوان ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد آخرین فعالیت انتخاباتی این حزب گفت: فعالیت انتخاباتی حزب همچون جریان‌های دیگر سیاسی و اجتماعی برای انتخابات آتی بصورت طبیعی در حال انجام است و کمافی‌السابق به همراه جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت، با ائتلاف شورای وحدت در حال تلاش برای رقابت هستیم.

وی افزود: حزب آبادگران جوان ایران اسلامی پس از برگزاری کنگره پنجم و انتخابات به منظور تعیین اعضاء شورای مرکزی و تعیین معاونت‌ها و مسئولین دیگر اجزاء حزب، تمامی هم و غم خود را برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی قرار داده است تا نمایندگان منتخب این انتخابات بتوانند رأی حداکثری را کسب کنند. البته تحقق این امر مستلزم چندین پارامتر مهم است که همه مسئولین اجرایی و غیر اجرایی و همه نهادهای دولتی و غیر دولتی در این زمینه باید کوشا باشند و با رفع مشکلات روزمره و رفع نابسامانی‌های اقتصادی و معیشتی بتوانند مشارکت عمومی و پرشور مردم عزیز و با شعور کشورمان را در پاى صندوق‌هاى رأی جلب کنند.

بیادی تصریح کرد: به دست آوردن رضایت الهی و مشارکت عمومى و گسترده مردم از اهداف اصلی این حزب است. شورای وحدت با حمایت و هدایت جامعه‌ روحانیت به حول و قوه‌الهی در انتخابات بصورت مستقل با حفظ رفاقت با گروه‌ها و ائتلاف‌های سیاسی به رقابت سالم و صادقانه خواهد پرداخت و در اکثر استان‌های کشور نمایندگی‌های خود را با حضور روحانیت معزز و جوانان پر شور و انقلابی تعیین کرده است.

وی گفت: علیرغم مشکلات موجود و کمی بی‌تدبیری‌ در امور اجرایی، گرانی، بیکاری و نابسامان  بودن وضعیت معیشتی ضعف‌هایی در انتخابات آتی خواهیم داشت اما با رأفت و بخشندگی و گذشتی که از مردم خوب و انقلابی در طول انقلاب مخصوصاً جوانان اندیشمند سراغ دارم به ندای رهبر انقلاب پاسخ مثبت داده و در انتخابات پیش رو شرکت خواهند کرد. اگر هم نتیجه انتخابات حداقلی باشد در این صورت بازهم باید از مردم تشکر و قدردانی کرد.

بیادی گفت: اگر بخواهیم عدد مشارکت رشد داشته باشد باید با مردم و تمامی گروه‌های سیاسی و اجتماعی که مخاطبین خاص خود را دارند مهربان باشیم و از تمامیت‌خواهی و سهم‌خواهی بپرهیزیم. بنابراین باید فضای سیاسی را بازتر و تمامیت خواهی بعضی از ائتلاف‌ها و گروه‌های سیاسی را کنترل کرد و به جای جمله زشت «بیایید با ما وحدت کنید» بصورت “اعتقادی نه زبانی” به مردم هوشمند بگوییم «ما با شما وحدت خواهیم کرد»، و الا «آش همان است و کاسه همان».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز