خبرگزاری کار ایران

توسط رییس اداره روابط بین‌الملل ستاد نیروهای مسلح انجام شد؛

تشریح و توجیه وابستگان نظامی خارجی در خصوص عملیات طوفان الاقصی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۸۸۷

ستاد کل نیروهای مسلح علل و ریشه های جنگ کنونی در غزه را برای وابستگان نظامی خارجی مقیم تهران تشریح و توجیه کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ محمد احدی رییس اداره روابط بین الملل ستاد کل  با بیان اینکه در جنگ غزه علاوه بر نابرابری نظامی ، نابرابری رسانه ای هم بین طرفین چشمگیر است، گفت: امروز آنچه رسانه های غربی از این واقعه منتشر می کنند عمدتا برمبنای  روایت صهیونیستی است و بر همین اساس نیز بسیاری از واقعیت ها وارونه نمایی می شود و در مقابل، رزمندگان مقاومت فلسطین از امکانات رسانه‌ای برای انتشار نظرات خود و واقعیات محروم هستند.

وی اشغال گری و سرکوب مردم فلسطین را طی ۷۵ سال گذشته به عنوان ریشه اصلی این مناقشه مطرح کرد و افزود:  تشدید سرکوب‌ مردم فلسطین، نقض مکرر و مستمر معاهدات و تعهدات بین المللی و دوجانبه توسط این رژیم و انباشت ظلم و ستم آن، هتک حرمت مسجد الاقصی و بانوان فلسطینیان علل اصلی این جنگ می‌باشد.

سرتیپ احدی واکنش رژیم صهیونیستی  برای پوشاندن شکست سنگین اطلاعاتی و نظامی را  فرافکنی  و مشکلات داخلی عنوان کرد و گفت:  چنانچه ماجراجویی های آن با حمایت آمریکا ادامه یابد فاجعه ای بزرگ در پیش خواهد بود.

بر اساس این گزارش؛ ضرورت اقدام جامعه بین الملل در مقابل این جنایات برای انتقال به مقامات توسط نمایندگان کشورهای حاضر در جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز