خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امدادامام خمینی(ره) خبرداد:

کمک ۲۰۳ میلیون ریالی مردم فارس به کودکان غزه

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۷۰۱

از این تعداد پایگاه ۶۷۳ مسجد، ۶۰ مرکز نیکوکاری و ۱۵۰ پایگاه کمیته امداد بودند و کمک‌های مردم استان فارس را که همیشه در انجام کارهای خیر و نیک از جمله کمک به مردم مظلوم فلسطین پیش قدم هستند را تحویل گرفتند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: مردم متدین و نوع دوست استان در روز بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی بیش از ۲۰۳ میلیون و ۴۴۵ هزار ریال به کمیته امداد استان فارس تحویل دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علی الهیاری صبح امروز شنبه، ۱۹ مهرماه، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز نهم مهرماه بنام روز بین المللی همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی نامگذاری شده است، خاطر نشان کرد: مبلغ ذکر شده از ۸۸۳ پایگاه در سراسر استان فارس به دست آمده است که این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: از این تعداد پایگاه ۶۷۳ مسجد، ۶۰ مرکز نیکوکاری و ۱۵۰ پایگاه کمیته امداد بودند و کمک‌های مردم استان فارس را که همیشه در انجام کارهای خیر و نیک از جمله کمک به مردم مظلوم فلسطین پیش قدم هستند را تحویل گرفتند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس به میزان کمک‌های مردم خیر و نیک اندیش استان در جنگ ۵۰ روزه غزه اشاره کرد و گفت: در جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی به غزه مردم استان فارس ۱۴۰ میلیون تومان کمک کردند که این کمک‌ها به دفتر مرکزی کمیته امداد ارسال شد تا به دست مردم مظلوم غزه برسد.

الهیاری در پاسخ به سوال برخی از هموطنان در خصوص اینکه چرا چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است، درباره کمک هموطنان به مردم فلسطین یا هر نیازمند دیگری در جهان، خاطر نشان کرد: در آموزه‌های دینی ما مسلمانان و در دستورات قرآن کریم طبق فرمان خداوند متعال هر‌گاه مظلومی کمک بخواهد وظیفه هر مسلمانی است که به کمک او بشتابد.

وی افزود: در همین راستا این اولین دلیل کمک کردن به مرم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین است و دومین دلیل این است که کمیته امداد به عنوان یک نهاد مردمی و امانت دار بر اساس نیت هر کدام از هموطنان و به عنوان یک پل ارتباطی کمک‌های مردم را دریافت و با رعایت کامل امانت داری آن را به دست هر کسی که مردم نیت کرده‌اند به آن کمک کنند، می‌رساند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از مردم خیر، نوع دوست و همیشه در صحنه فارس به دلیل همراهی و همیاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در یاری رساندن به محرومین و نیازمندان، ابراز امیدواری کرد: با همراهی و کمک همه مردم نیکوکار و نوع دوست استان بتوانیم در راستای فقر زدایی از چهره جامعه اسلامی گام‌های اساسی برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز