خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام رضایی خراسانی:

نیروهای شورای وحدت دربست و سربست، مطیع ولایت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۹۹۲

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: به این مورد تأکید کنم که نیروهای شورای وحدت دربست و سربست، مطیع ولایت هستند و در جهت اهداف ولی فقیه زمان حرکت می‌کنند، امیدواریم این حرکت ادامه پیدا کند و با فعالیت بیشتر و پر توان راه خود را ادامه دهند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمدعلی رضایی خراسانی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و رئیس شورای وحدت استان تهران درباره جایگاه و نقش شورای وحدت در انتخابات گفت: با وجود اینکه زمان زیادی از آغاز به کار شورای وحدت از روزی که کار خود را آغاز کرده تا به امروز، نمی‌گذرد اما بسیار منسجم و فعال به صحنه آمدند و امیدوار هستیم همانطور که ارزش‌ها را در نظر گرفتند و بر مبنای آن کار خود را آغاز کردند، بتوانند این مسیر را ادامه دهند و نیروهای حزب‌اللهی، خوش فکر و اندیشمندی که توان خدمت در جمهوری اسلامی دارند به صحنه مدیریت معرفی کنند و آینده روشنی برای مردم ایران رقم بزنند.

وی افزود: البته امکان دارد برخی به این نکته توجه نداشته باشند که شورای وحدت از چه جمعی شروع شده و کار خود را آغاز کرده لذا لازم است بدانند نیروهای انقلاب آن دسته از افرادی که در جمعیت‌ها و اتحادیه‌های گوناگون بودند، دور هم جمع شدند و تحت عنوان شورای وحدت کار خود را آغاز کردند. در میان آنچه مورد نظر شورای وحدت قراردارد حفظ ارزش‌های اسلامی است و توجه به این نکته دارند که آن نیروهایی که می‌توانند به نظام خدمت کنند و در برابر ارزش‌های اسلامی متعهد هستند به مردم معرفی کنند.

حجت الاسلام رضایی خراسانی همچنین تصریح کرد: بنده می‌توانم به این مورد تأکید کنم که نیروهای شورای وحدت دربست و سربست، مطیع ولایت هستند و در جهت اهداف ولی فقیه زمان حرکت می‌کنند، امیدواریم این حرکت ادامه پیدا کند و با فعالیت بیشتر و پر توان راه خود را ادامه دهند.

رئیس شورای وحدت استان تهران با تاکید بر اینکه این شورا توانسته راه خود را در مسیر وحدت و تجمیع نیروهای ارزشی و ولایی پیدا کند، اظهار کرد: در حال حاضر شورای وحدت جایگاه خوبی در میان مردم سراسر کشور دارد کما اینکه فعالیت در استان‌ها ادامه دارد و در برخی شهرستان‌ها بسیار فعال حاضر شدند و خوب پیش رفتند، امیدواریم در آینده گام‌های موثرتری بردارند و توفیقات بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام رضایی خراسانی با اشاره به توان شورای وحدت برای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم خاطرنشان کرد: هدف شورای وحدت کسب موفقیت در انتخابات مجلس دوازدهم است و در همین راستا تلاش می‌کنیم اما در هر صورت انتخابات میدان رقابت است که انتظار می رود با حرکتی که شورای وحدت شروع کرده بتواند به آرمان و اهداف خود دست پیدا کند.

وی درباره برنامه‌های شورای وحدت استان تهران برای انتخابات مجلس دوازدهم یادآور شد: در حال حاضر در شهرهای مختلف استان تهران تعداد فراوانی از افراد اعلام داوطلبی کردند و در پیش ثبت‌نام شرکت کردند، لذا شورای وحدت باید این افراد را شناسایی نموده و طبق معیارهای مدنظر، شایستگی‌ها و تخصص های افراد را به مردم معرفی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز