خبرگزاری کار ایران

نوروزی در تذکر شفاهی:

با وجود وعده‌ پرداخت پول گندمکاران تا پایان مهر، مطالبات پرداخت نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۳۲۸

نماینده علی آباد کتول در مجلس خطاب به مسئولان دولتی خواستار پرداخت هر چه سریع‌تر مطالبات گندمکاران شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت الله نوروزی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۲۳ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: ما در برنامه هفتم توسعه هستیم، از دولت می خواهیم همانگونه که به آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز اعلام کردیم، پول گندمکاران پرداخت نشده تا کود خریداری کنند، از طرفی قیمت کود افزایش یافته است.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس یازدهم اضافه کرد: با توجه به اینکه رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی نسبت به این موضوع تاکید داشتند، با وجود وعده‌ای که برای پرداخت تا پایان مهر داده شده بود، پول گندمکاران پرداخت نشده است، در همین راستا سران سه قوه نیز قول های مساعد داده بودند.

وی در اخطاری خطاب به نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، معاون اول رئیس جمهور و رئیس جمهور گفت: در شرایط کاشت، داشت و برداشت، کود قیمت مناسبی ندارد که نیاز است به آن رسیدگی شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به این تذکر گفت: از یک طرف پرداخت طلب گندمکاران شروع شده، اما تاخیر داشته و بخشی نیز هنوز پرداخت نشده و آنها نتوانسته اند کود مورد نیاز خود را تهیه کنند، آن بخشی که پولشان پرداخت شده بود، کود را تهیه کردند، اما برخی که با تأخیر پول را دریافت می کنند، باید برای کشت پاییزه کود را گرانتر خریداری کنند. این مشکلات را آقای مخبر خودشان عنایت کرده و پیگیری می کنند که این اتفاق نیفتد که به دلیل عدم پرداخت یا تاخیر در خرید کود، کشاورزان مجبور به خرید کود با قیمت گران‌تر نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز