خبرگزاری کار ایران

نقدعلی در صحن علنی:

تریبون‌داران در کشور به جای فتنه انگیزی از مردم مظلوم غزه حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۵۰۳

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس، گفت: به برخی از تریبون داران که در مواجهه با حوادث داخلی هر جمعه زبان به سخن می گشودند توصیه می کنم این روزها هم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین خصوصا کودکانی که در تحریم و محاصره به شهادت می رسند حمایت کنند.

به گزارش ایلنا،  محمدتقی نقدعلی در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه، ۱۸ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به بروز فاجعه انسانی درغزه، گفت: متاسفانه این روزها شاهد بستن آب و غذا بر روی کودکان و ۲.۵ میلیون جمعیت غزه هستیم و این در حالی است که مجامع جهانی سکوت کرده اند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این میان برخی رژیم ها و حتی برخی اشخاص که در داخل کشور دایه دار حمایت از انسان و حقوق بشر بوده اند، امروزه دارای برخی عناوین هستند که به جای حمایت از مستضعفین سکوت اختیار کردند.

وی افزود: همچنین به برخی از تریبون داران که در مواجهه با حوادث داخلی هر جمعه زبان به سخن می گشودند توصیه می کنم این روزها هم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین خصوصا کودکانی که در تحریم و محاصره به شهادت می رسند حمایت کنند؛ البته اگر واقعا حامی مستضعفین هستند و تریبون نماز جمعه را برای فتنه انگیزی به کار نمی گیرند.

نقدعلی گفت: در این میان مجلس شورای اسلامی نیز باید برای مواجهه با این امر اقدام کند چرا که شاهد محاصره غزه هستیم؛ متاسفانه صهیونیست ها و اجداد و گذشتگانشان تعصی کردند و آب و غذا را بر مردم غزه بسته اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه اقدام ددمنشانه و بستن آب و غذا به روی مردم غزه امری محکوم است، خاطرنشان کرد: اکنون ضرورت دارد همگرایی و همایش عالم اسلام برای مقابله با این وضعیت ایجاد شود؛ هرچند رهبر معظم انقلاب امروز در این خصوص بیاناتی خواهند داشت و تعیین تکلیف خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز