خبرگزاری کار ایران

نقدعلی در تذکر شفاهی:

نیروهای اداری قوه قضائیه در بحث اشتغال در مضیغه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۶۵۰

نماینده مردم خمین در مجلس یازدهم با بیان اینکه مصوبه کنکور موجب اضطراب شده و مجلس باید سریعاً تصمیم گیری کند، گفت: نیروهای اداری قوه قضائیه در بحث اشتغال در مضیقه هستند.

به گزارش ایلنا، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۱ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان خرید خدمات و حق التدریسی با سابقه ۱۰ ساله و ۱۲ ساله و ۶ ساله خدمت را از آزمون پیش رو حذف کنید، همچنین به موضوع خدمتگزاران مدارس و فوق العاده ویژه آنها باید توجه ویژه شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم افزود: برای موضوع رتبه بندی و کیفیت اعمال آن به ویژه برای معلمان باسابقه، نقطه نظراتی وجود دارد که این موارد را مدنظر قرار دهید تا آرامش به جامعه فرهنگی حاکم شود.

وی اضافه کرد: در آزمون کانون وکلا، مرکز وکلا، کانون سردفتران و دفتر خدمات قضایی مسائلی است که قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار را بی خاصیت می کند، اگر این مسئله حل نشود، کمیسیون اصل ۹۰ و جهش تولید را در این قصه وارد می کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: مصوبه کنکور موجب اضطراب شده و مجلس باید سریعاً تصمیم گیری کند، نیروهای اداری قوه قضائیه در بحث اشتغال در مضیقه هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز