خبرگزاری کار ایران

تماس تلفنی رئیسی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

رژیم صهیونیستی رو به زوال و جبهه مقاومت در حال فتح قله‌های پیروزی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۹۰۲

رئیس‌جمهور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به زوال و جبهه مقاومت در حال فتح قله‌های پیروزی است، تاکید کرد: ما پیروزی نهایی ملت فلسطین را وعده الهی می‌دانیم و ملت ایران همواره در کنار ملت‌های آزادی‌خواه و مستقل و در صدر آنها ملت آزادی‌خواه فلسطین ایستاده است.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در تماس تلفنی با زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، ضمن ابلاغ سلام‌ها و تحیات دولت و ملت ایران به ملت فلسطین و تبریک پیروزی‌های درخشان و چشمگیر مجاهدان و نیروهای مقاومت فلسطینی، گفت‌: آنچه در سرزمین‌های اشغالی و در نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی رقم خورد رخدادی عظیم و بی‌بدیل طی ۷۰ سال گذشته بود و شما با این عملیات مبتکرانه و پیروزمندانه حقیقتاً امت اسلامی را خوشحال کردید.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به زوال و جبهه مقاومت در حال فتح قله‌های پیروزی است، تصریح کرد: ما پیروزی نهایی ملت فلسطین را وعده الهی می‌دانیم و ملت ایران همواره در کنار ملت‌های آزادی‌خواه و مستقل و در صدر آنها ملت آزادی‌خواه فلسطین ایستاده است.

زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این گفت وگوی تلفنی از حمایت‌های رهبری، دولت و ملت ایران از مردم فلسطین صمیمانه تشکر کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با ارائه گزارشی از دستاوردهای نیروهای مقاومت در سرزمین‌های اشغالی و وضعیت دشمن صهیونیستی گفت‌: به یاری خدا این روزهای مبارک و این پیروزی‌ها با قدرت ادامه خواهد یافت و ملت فلسطین در راه مقاومت استوار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز