خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوی تلفنی انجام شد؛

رایزنی امیرعبداللهیان و زیاد نخاله درباره آخرین تحولات فلسطین

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۰۲۳

وزیر امور خارجه و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، آخرین تحولات سیاسی و میدانی فلسطین و تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش ایلنا، در تماس تلفنی حسین حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه با زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، آخرین تحولات سیاسی و میدانی فلسطین و تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر امور خارجه در این گفت‌وگو، تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ترور هدفمند رهبران جنبش جهاد اسلامی و هدف قرار دادن اماکن مسکونی و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین به ویژه زنان و کودکان و نقض آشکار حقوق بشر توسط این رژیم جعلی را به شدت محکوم کرد.

وی همچنین در این گفت‌وگوی تلفنی از مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین و گروه‌های جهادی در برابر این تجاوزات تجلیل کرد.

زیاد نخاله، دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در این گفت‌وگو ضمن ابلاغ سلام‌های گرم خود به مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور، دولت و ملت ایران، وضعیت میدانی مقاومت را عالی توصیف کرد و بر تداوم ایستادگی در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا توقف این حملات و پذیرش شروط مقاومت از سوی این رژیم تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز