خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی:

بالغ بر ۱۲ درصد از کالابرگ الکترونیکی استقبال کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۸۹۵

وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی در خصوص ارزیابی خود از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: این روند بهتر از گذشته شده بر اساس گزارشاتی که اکنون به ما ارائه داده‌اند بالغ بر ۱۲ درصد از کالابرگ الکترونیکی استقبال کرده‌اند و برای استقبال بیشتر روش‌های دیگری را پیش‌بینی می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، سید صولت مرتضوی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد اقدامات دولت برای تعاونی‌ها گفت: یکی از بسترهای فراهم کردن عدالت اجتماعی، توسعه تعاونی‌ها است، در این دولت اقدامات بسیار موثری در راستای صیانت و توسعه تعاونی‌ها انجام شده و تعداد قابل توجهی تعاونی نیز اضافه شده است. از سوی دیگر بانک توسعه تعاون نسبت به افزایش سرمایه به منظور کمک به تعاونی‌های کوچک و متوسط اقدام کرده و در کنار آن سقف ضمانت‌ها در صندوق توسعه تعاون افزایش یافته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بر اساس این تصمیم تا حدود ۱۰ میلیارد تومان نیاز به گذاشتن هیچ‌گونه تعهد و وثیقه‌ای نیست و صندوق خود ضمانت و بازپرداخت می‌کند، گفت: همکاران ما فرآیندهای اداری را در معاونت تعاون سامانه‌محور کرده‌اند یعنی سامانه‌هایی برای کوتاه‌تر شدن فرآیندها و رفت و آمدها و کاهش دخالت اشخاص در صدور مجوزها تعریف شده است.

مرتضوی در خصوص ارزیابی خود از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: این روند بهتر از گذشته شده بر اساس گزارشاتی که اکنون به ما ارائه داده‌اند بالغ بر ۱۲ درصد از کالابرگ الکترونیکی استقبال کرده‌اند و برای استقبال بیشتر روش‌های دیگری را  پیش‌بینی می‌کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه شدن کالای دیگر به این سبد را رد گرد و گفت: همین ۱۱ قلم کالا خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز