خبرگزاری کار ایران

امامی راد در تذکر شفاهی:

ضرورت اجرای سریع دستور بر زمین مانده وزیر کشور پیرامون استقرار اداره ثبت احوال در طرقبه و شاندیز

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۱۰۵

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس یازدهم با بیان اینکه عدم استقرار اداره ثبت احوال در حوزه انتخابیه اش باعث شده که شهروندان بومی از موهبت مسکن ملی محروم بمانند، خواستار تسریع روند اجرای دستور بر زمین مانده وزیر کشور برای استقرار این اداره در این منطقه شد.

به گزارش ایلنا،حسین امامی راد در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۰ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تسلیت پیشاپیش به مناسبت رحلت سرور کائنات، مفخر موجودات رحمت عالمیان پیامبر عظیم الشأن اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و آرزوی قبولی عزاداری ها در ۲ماه محرم و صفر و افتخار و مباهات نمایش اقتدار مسلمین و شیعیان در بزرگترین اجتماع بشری و راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی گفت: مستحضرید که تعدادی از هموطنان عزیزمان در مسیر پرافتخار پیاده روی اربعین جان به جان آفرین تسلیم نمودند که با بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض می کنم.ضمن اینکه حاج آقا احمدپور نماینده محترم خواف و رشتخوار با توجه به کسالت شدید و عدم حضور در مجلس طی تماس تلفنی اعلام فرمودند ۳ نفر از زوار حسینی که از شهر قاسم آباد از حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار در پیاده روی اربعین شرکت داشتند، فوت کردند، بنده از لسان ایشان به مردم محترم حوزه انتخابیه شان به ویژه شهروندان عزیز قاسم آباد، مخصوصاً خانواده های داغدار و محترم ایشان تسلیت عرض می کنم.

نماینده مردم چناران،طرقبه و شاندیز در مجلس یازدهم در تذکر به وزیر کشور یادآور شد: بیش از ۸ ماه است که از مکاتبه اینجانب با جنابعالی با موضوع استقرار اداره ثبت احوال در شهرستان طرقبه و شاندیز می گذرد، متاسفانه علی رغم دستور جنابعالی هیچ اتفاقی در این زمینه نیفتاده و این در حالی است که تولدهای شهرستان طرقبه و شاندیز در مشهد ثبت شده و شهروندان بومی از موهبت مسکن ملی محروم می مانند. اگر زیرمجموعه جنابعالی از شما حرف شنوی ندارند، خسارتش را نباید مردم بپردازند! شایسته است با قید فوریت دستور بر زمین مانده جنابعالی پیگیری و انجام گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز