خبرگزاری کار ایران

مقصودی در تذکر شفاهی:

وزیر کار اجازه دخالت منفعت‌طلبان سیاسی در شستا را ندهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۹۹۲

یک نماینده مجلس گفت: وزیر کار اجازه دخالت منفعت‌طلبان سیاست‌ زده باندی در شستا و شرکت‌های تابع سازمانی که با سلامت مردم در ارتباط است، را ندهد. گسترش فعالیت‌های سیاسی و فرادستی و حذف مدیران موفق و انتصاب مدیران نالایق مبتنی بر اعمال نفوذهای باندی مافیای سیاست‌زده قطعاً رویه‌ای است که منجر به بیان برخی حقایق تلخ و البته تأسف‌بار در پیشگاه مردم خواهد شد.

به گزارش ایلنا، فاطمه مقصودی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۰ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: حضور مردم و امت اسلامی در شکوه اربعین در دفاع از قرآن، ولایت و حجاب جلوه‌هایی از تمدن نوین اسلامی است که دختران و زنان ایرانی با مشی زینبی خویش و شکوه حجاب، عفاف و حیا در مدار حبیب خویش و در جهت تبیین پیام اربعین رستاخیز مبارزه با کفر و ظلم جهانی را فریاد زدند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: رهبری عزیز چه زیبا فرمودند این حرکت عظیم یک نماد پرشکوه از حضور پیروان و علاقمندان به اهل بیت و از حوادث بسیار برجسته‌ای است که خداوند متعال در اختیار ما گذاشت، خدا را بایستی شاکر باشیم.

وی بیان کرد: شهر بروجرد جایگاه علما، فقها، ادبا و شهر آیت‌الله العظمی بروجردی نیازمند نگاه ویژه دولتمردان در راستای توجه به مطالبات دیرینه مردم عزیز است، ما بروجرد را به لطف خداوند متعال و حمایت‌های مردم و دولت مردمی به جایگاه واقعی خویش می‌رسانیم و به مطالبات تاریخی و دیرینه مردم جامه عمل خواهیم پوشاند.

مقصودی تأکید کرد: وزیر کار اجازه دخالت منفعت‌طلبان سیاست‌ زده باندی در شستا و شرکت‌های تابع سازمانی که با سلامت مردم در ارتباط است، را ندهد. گسترش فعالیت‌های سیاسی و فرادستی و حذف مدیران موفق و انتصاب مدیران نالایق مبتنی بر اعمال نفوذهای باندی مافیای سیاست‌زده قطعاً رویه‌ای است که منجر به بیان برخی حقایق تلخ و البته تأسف‌بار در پیشگاه مردم خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: از وزیر می‌خواهم به این رویه‌های ناصواب و غلط خط بطلان کشیده و جلوی فشارهای سیاسی ایستادگی کند که ارزش تقوا و ایمان به عیار ایستادگی در مقابل سیاست‌ها و فشارهای نامتعارف سیاسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز