خبرگزاری کار ایران

زندیان در تذکر شفاهی:

بازار تاریخی بیجار و بن صلوات آباد در حال ریزش است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۹۸۵

نماینده بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: آیا تا به حال از شهر بیجار و بازار قدیمی آن بازدید کرده‌اید؟ آیا تاکنون نماینده ای برای بازدید از بازار قدیمی این شهر اعزام کرده اید؟ بخشی از سقف این بازار قدیمی در حال فروریختن است.

به گزارش ایلنا، علیرضا زندیان در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۰ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها گفت: علیرغم گذشت ۶ ماه از سال کماکان برخی از مناطق و شهرهای کوچک و متوسط آسفالت نشده و نیاز به مرمت دارند، به ویژه شهرهای بیجار گروس، حسن آباد یاسوکن، پیرتاج و بابارشانی که آسفالت معابر آنها فرسوده و چاله های بسیار زیادی دارد.

نماینده بیجار در مجلس یازدهم افزود: فصل سرما در شهرهای استان های غربی در حال فرا رسیدن بوده و فعالیت های عمرانی در این مناطق رو به اتمام است، لذا  قیر مورد نیاز باید در اختیار پیمانکاران قرار گیرد تا شهرداری ها کار خود را پیش از آغاز سرما و بارش ها انجام دهند.

وی در تذکری خطاب به وزیر امور اقتصادی و رئیس بانک مرکزی ادامه داد: چرا پول گندمکاران به صورت کامل پرداخت نمی شود؟ کشاورزان در آستانه کاشت پاییزه و نیازمند تامین نهاده های کشاورزی بوده و به نقدینگی نیاز دارند تا فرآیند کار خود را انجام دهند.

زندیان خطاب به رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها افزود: شهرستان بیجار و شهر بیجار در نقطه تلاقی استان آذربایجان شرقی و همدان بوده و به عنوان دروازه استان کرمانشاه دارای ترافیک زیادی است و در همین ایام اربعین حدود ۶۰ هزار نفر از این شهر گذر کرده اند، اما متاسفانه سازمان شهرداری ها در زمینه تاسیس اقامتگاه ها و احداث سرویس های بهداشتی ورودی شهر اقدامی انجام نداده است. زیرساخت های شهر نیازمند سرمایه گذاری هستند، چرا نسبت به این موضوع اقدامی صورت نمی گیرد؟ مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر میراث فرهنگی تصریح کرد: آیا تا به حال از شهر بیجار و بازار قدیمی آن بازدید کرده اید؟ آیا تاکنون نماینده ای برای بازدید از بازار قدیمی این شهر اعزام کرده اید؟ بخشی از سقف این بازار قدیمی در حال فروریختن است، همچنین فاقد سردر مشخص است، ضروری است به این موضوع نیز رسیدگی عاجل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز