خبرگزاری کار ایران

دهقان در گفت‌وگو با ایلنا:

اعلام اسامی نمایندگان پول گرفته از رحیمی به صلاح کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۷۲۸

حداقل تأثیر اعلام اسامی نمایندگان خاطی٬ این است که از این به بعد افرادی که می‌خواهند در جایگاه تصمیم‌گیری کشور قرار گیرند، مراقب دریافتی‌های خود خواهند بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر صلاح کشور در اعلام اسامی نمایندگان دریافت کننده پول از محمدرضا رحیمی گفت: معتقدم این افراد خطای سیاسی انجام داده‌اند.

محمد دهقان، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در مورد لزوم اعلام اسامی نمایندگان دریافت کننده پول از محمدرضا رحیمی، تصریح کرد: تمام کسانی که بدون مطالعه از شخصیت فاسدی مثل آقای رحیمی پول گرفته‌اند٬ باید اسامی‌شان مشخص شود و لیست آنها منتشر بشود.

وی در همین راستا افزود: رسیدگی به این موضوع که آیا نمایندگان دریافت کننده پول از معاون اول سابق رئیس جمهور جرم مرتکب شده‌اند یا خیر٬ در صلاحیت قوه قضاییه است اما معتقدم این افراد خطای سیاسی انجام داده‌اند.

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی، در تشریح خطای سیاسی برخی نمایندگان مجلس هشتم، تصریح کرد: نمایندگان وقتی از منشأ منابع مالی اطلاع ندارند نباید پول را دریافت کنند و من انتشار اسامی دریافت کنندگان پول از محمدرضا رحیمی را قطعاً به صلاح کشور می‌دانم همانطور که معتقدم در یکی از ادوار گذشته مجلس، نام آنهایی که از شهرام جزایری پول دریافت کرده‌اند٬ نیز باید مشخص می‌شد.

دهقان، ادامه داد: اگر آن زمان به پرونده یاد‌شده رسیدگی می‌شد٬ الان برخی کاندیدا‌ها که نمی‌دانم چند نفرشان نماینده مجلس هشتم شده‌اند٬ جرأت گرفتن پول از محمدرضا رحیمی را نمی‌داشتند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، یادآور شد: حداقل تأثیر اعلام اسامی نمایندگان خاطی٬ این است که از این به بعد افرادی که می‌خواهند در جایگاه تصمیم‌گیری کشور قرار گیرند، مراقب دریافتی‌های خود خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز