خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ارتقای کارایی و توانمندی ارتش مرهون نیروی انسانی کارآمد، شایسته و جهادی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۱۷۴

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران، ارتش نمایشگاهی مقتدر در دفاع از ارزش‌های اسلامی است که می‌تواند الگویی نمونه برای سایر سازمان‌ها باشد، گفت: در ارتش تمام امور بصورت منسجم و با هدفمندی بالا در حال انجام است و ابتکار اشراف فرماندهی موجب مدیریت اثر بخش در تمامی سطوح و حوزه‌ها شده است.

به گزارش ایلنا، صبح امروز شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیرسرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش و نیز تعدادی از فرماندهان، مسئولان و مدیران عالی رتبه این نیرو نهمین جشنواره مالک اشتر(اشراف فرماندهی) در سالن اجتماعات شهید مطهری ستاد پدافند ارتش و همزمان بصورت دورسخنی با تمامی مناطق و گروه‌های پدافندی برگزار شد.

حجت الاسلام عباس محمدحسنی  در این مراسم با بیان اینکه نیروی انسانی کارآمد، شایسته، خستگی‌ناپذیر و جهادی موجب رشد، تعالی و توانمندی ارتش کشورمان شده است، ابرازداشت: با حضور در صحنه و مثمر ثمر بودن نیروی انسانی مقتدر است که می‌توان با توجه به وضعیت موجود در  کنار سایر ابزار و ادوات به سمت نقطه مطلوب حرکت کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اهمیت اشراف، اذعان‌داشت: یقینا  نمی‌توانیم کسی که می‌بیند را با کسی که نمی‌بیند قیاس کرده و یکسان بدانیم و امروز شاهد این موضوع هستیم که ابتکار اشراف فرماندهی از نوآوری‌های مطلوب در حوزه مدیریت راهبردی است.

وی با بیان اینکه مدیریت بدون اشراف همانند رانندگی بدون‌آینه است که قطعا مشکل‌آفرین می‌شود، افزود: اشراف یعنی  آگاهی از هر آنچه که داریم در کنار قدرت تجزیه و تحلیل به‎منظور کسب دارایی‌های بیشتر در حوزه مدیریت نظامی، فرهنگی، آموزشی و...

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران، ارتش نمایشگاهی مقتدر در دفاع از ارزش‌های اسلامی است که می‌تواند الگویی نمونه برای سایر سازمان‌ها باشد، اظهارداشت: در ارتش تمام امور بصورت منسجم و با هدفمندی بالا در حال انجام است و ابتکار اشراف فرماندهی موجب مدیریت اثر بخش در تمامی امور شده است.

وی، افزود: اشراف یعنی آگاهی هلیکوپتری در داشته‌ها، داده‌ها، یافته‌ها با هدف افزایش داشته‌ها و منابع موجود که این موضوع محصول تلاش و برنامه‌ریزی و پیگیری تا رسیدن به نقطه مطلوب است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه در حوزه مسائل دفاعی و نظامی پیشرفت‌های چشمگیری را بدست آوره‌ایم، اظهار داشت: تلاش‌های صورت گرفته در حوزه تعالی بصیرتی و فرهنگی نیروی پدافندهوایی ارتش توسط مدیران و کارکنان ساعی نیروی پدافندهوایی‌ارتش جای ارج‌گذاری و تقدیر و تشکر دارد.

در پایان این مراسم از مسئولان و کارکنان ممتاز در نهمین جشنواره مالک اشتر(اشراف فرماندهی) تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز