خبرگزاری کار ایران

بازداشت ۴ نفر در شهرستان بندرگز به اتهام جعل اوراق قضایی و کارچاق‌کنی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۱۷۰

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به بازداشت ۳ مرد و یک زن در شهرستان بندرگز گفت: این افراد با ادعای ارتباط با مسئولان قضایی این شهر، اوراق قضایی را جعل و کارچاق‌کنی می‌کردند.

به گزارش ایلنا، حیدر آسیابی با اشاره به بازداشت ۳ مرد و یک زن در شهرستان بندرگز که با ادعای ارتباط با مسئولان قضایی این شهر، اوراق قضایی را جعل و کارچاق کنی می‌کردند، اظهار کرد: ۲ نفر از این متهمان زن و شوهر هستند و هنگامی که با جعل نامه دادستان این شهرستان قصد رفع مسدودی یک حساب بانکی را داشتند، بازداشت شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: این زوج از چند ماه پیش به‌‎منظور شناسایی همدستان آنان، در تور اطلاعاتی کارکنان حفاظت و اطلاعات استان قرار داشتند که در نتیجه این پایش علاوه بر این دو نفر، یک جاعل و یک کارمند بانک هم دستگیر شدند.

آسیابی گفت: این زن و شوهر مدعی ارتباط و آشنایی با برخی مقام‌های قضایی بودند و با این ترفند کارچاق کنی می‌کردند و مردم را فریب می‌دادند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پرونده قضایی این افراد تشکیل شده و در مرحله تحقیقات است. بررسی‌ها و تحقیقات نشان داد این افراد هیچ ارتباط یا آشنایی با مقامات قضایی شهرستان ندارند.

شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز، گزارش‌های مردم درباره کارچاق کن‌ها و متخلفان در حوزه‌های قضایی و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه در استان را ثبت و ضبط می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز