خبرگزاری کار ایران

ذوالنور در صحن مجلس:

دستورکارهای مجلس باید طبق آیین‌نامه و روال بررسی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۵۵۹

نایب رئیس مجلس گفت: تعدادی از نمایندگان طرح‌های دوفوریتی را امضا کردند که مسیر آنها طی شده و ما باید در این رابطه آیین‌نامه را رعایت کنیم و درحال حاضر نیز نوبت بررسی موضوع کولبری است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در نشست علنی امروز (دوشنبه ۳۰ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان گفت: دستورات جلسه تعیین شده و موضوع کولبری و افزایش حوزه‌های انتخابیه باید در دستور کار قرار گیرد و نمی‌توان زمان بررسی آنها را جابجا کرد زیرا هر دو در نوبت صحن هستند.

وی ادامه داد: البته تعدادی از نمایندگان هم طرح‌های دوفوریتی را امضا کردند که مسیر آنها طی شده و ما باید در این رابطه آیین‌نامه را رعایت کنیم و درحال حاضر نیز نوبت بررسی موضوع کولبری است.

نماینده مردم قم در مجلس افزود: دولت هم متقاضی بررسی موضوع سواحل مکران است و در همین راستا مسئولان مربوطه در صحن حضور یافتند اما از آنها عذرخواهی کردیم چون ترتب دستورها به ما اجازه نمی‌‌دهد آیین‌نامه را زیر پا بگذاریم بنابراین از نمایندگانی که در حوزه توجه به علایق‌شان کوتاهی کردیم و نمی‌توانیم علایق آنها را تأمین کنیم عذرخواهی می‌کنیم زیرا باید دستورها را بر اساس آیین‌نامه و طبق روال پیش ببریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز