خبرگزاری کار ایران

اوجی در جمع خبرنگاران:

صدها بار تکرار کردیم افزایش قیمت بنزین در دستور کار نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۰۵۳

وزیر نفت گفت: شاید صدها بار تکرار کردیم. خیال مردم عزیز راحت باشد هیچ گونه افزایش قیمت بنزین در دستور کار نیست دولت اصلا چنین برنامه‌ای ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد اوجی وزیر نفت در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در مورد شایعه افزایش قیمت بنزین گفت: این روزها شایعات زیادی در مورد قیمت بنزین مطرح می‌شود من چند بار هم خودم و و هم همکارانم در این باره صحبت کردیم. شاید صدها بار تکرار کردیم. خیال مردم عزیز راحت باشد هیچ گونه افزایش قیمت بنزین در دستور کار نیست دولت اصلا چنین برنامه‌ای ندارد.

وی افزود: خواهشم از هموطنان این است که به این شایعات گوش نکنند  الحمدلله در مورد تامین بنزین جای نگرانی نیست.  پالایشگاه های ما حداکثر ظریفیت تولید را انجام می‌دهند. لجستیک قوی برای توزیع بنزین در جایگاه‌های سراسر کشور داریم روال عادی تامین سوخت انجام می‌شود. ما نسبت به پارسال ۱۵۰ میلیون لیتر بیشتر ذخیره سوخت بنزین داریم.

وزیر نفت یادآور شد: در مورد کاهش کارت‌های سوخت بر اساس قانون، مجلس در بودجه ۱۴۰۲ وزارت نفت را موظف کرد که جهت سوخت‌گیری مردم باید از کارت شخصی خود استفاده کنند. ما به تکلیف مجلس عمل می‌کنیم هیچ جایگاهی اینطور نیست که بگویند کارت نداریم، تعداد کارت‌ها را کم کردیم.

اوجی خاطرنشان کرد: شاید شروع کار ما ۱۷ درصد مردم از کارت شخصی خود استفاده می‌کردند، امروز بیش از ۷۵ درصد مردم از این کارت‌های شخصی استفاده می‌کنند کارت‌های جایگاه را هم گذاشتیم برای آنها که کارت‌شان گم می‌شود یا یادشان می‌رود با خود به جایگاه ببرند و برای موارد اضطراری است. این مصوبه مجلس است جایگاه‌ها تامین بنزین ردیف است هیچ جایگاهی حق ندارد بگوید من کارت سوخت ندارم، بازرسان شرکت نفت و شرکت پالایش و پخش سرکشی می‌کنند.

وی در مورد قطع واردات بنزین از روسیه گفت: تامین بنزین‌ ما از تمام پالایشگاه‌های خودمان است ما ۱۰ پالایشگاه نفتی در کشورداریم که همه دارند کار می‌کنند و تامین بنزین کشور را بر عهده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز