خبرگزاری کار ایران

اوجی در جمع خبرنگاران:

اختصاص سهمیه بنزین به تاکسی‌های اینترنتی در دستور کار دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۲۳۳

وزیر نفت از بررسی اختصاص سهمیه بنزین به تاکسی‌های اینترنتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد اوجی در حاشیه هیأت دولت درباره اختصاص سهمیه بنزین به تاکسی‌های اینترنتی گفت: این کار در دستور کار دولت است.

اوجی در پاسخ به این سوال که آیا گاز مایع در بازار آزاد تا ۴۰۰ هزار تومان هم وجود دارد؟ توضیح داد: وزارت نفت گاز مایع را در کپسول های ۱۱ کیلویی از طریق شرکت پالایش و پخش در اختیار شرکت های توزیع کننده می گذارد و آنها هم زیر مجموعه وزارت صمت هستند که توزیع می کنند.

وی تاکید کرد: نرخ گاز مایع را دولت تغییر نداده و نسبت به سال گذشته تجمیع آن ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وزیر نفت یادآورشد: سندیکا و شرکت های صنف و وزارت صمت باید درباره افزایش قیمت گاز مایع در بازار آزاد توضیح دهند و هر کس که در سامانه سدف ثبت نام کند به او تعلق می گیرد و مشکلی هم ندارد.

اوجی درباره جزئیات تهاتر نفت و گاز با عراق گفت: از راه های مختلفی از جمله گرفتن حواله، تهاتر کالا و گرفتن فرآورده مطالبات خود را با عراق وصول می کنیم و همه چیز در دستور کار است و محدودیتی نیست.

وزیر نفت در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت فروش نفت گفت: فروش خیلی خوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز