خبرگزاری کار ایران

اعظمی ساردوئی در تذکر شفاهی:

شیرخشک کمیاب و گران شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۳۴۸

نماینده جیرفت در مجلس از کمیاب شدن و افزایش چراغ خاموش قیمت شیرخشک در جنوب استان کرمان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ذبیح الله اعظمی ساردوئی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۳ مردادماه) مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت حمله تروریستی به شاهچراغ و تقدیر از واکنش به موقع نیروهای امنیتی، گفت: شیرخشک در جنوب استان کرمان کمیاب شده است و چراغ خاموش افزایش قیمت یافته است که این موضوع در تضاد با قانون جوانی جمعیت است.

نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خاموشی و زمان بندی قطع برق به کشاورزان و امنیت غذایی کشور آسیب بسیاری وارد می کند با توجه به اینکه بیش از ۵ ساعت خاموشی ضرر است می خواهیم با حساسیت بالا زمانبندی قطع چاه کشاورزان اصلاح شود.

وی بیان کرد: از وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه می خواهیم مطالبات گندمکاران را پرداخت کنند همچنین کشاورزان منتظر امهال وام های خود در بانک کشاورزی هستند در عین حال با شروع فصل کشاورزی در جنوب کرمان می خواهیم بانک کشاورزی سرمایه موردنیاز کشاورزان را فراهم کند.

این نماینده مجلس با اشاره به وضعیت معیشتی بازنشستگان لشگری و کشوری درخواست همسان سازی حقوق بازنشستگان را داد و گفت: یک سال از اعلام رسمی رئیس جمهور برای تشکیل استان کرمان جنوبی می گذرد اما همچنان لایحه آن به مجلس نرسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز