خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

توزیع 25 هزار عدد شیرخشک در داروخانه های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان/ مردم نگران تامین شیرخشک نباشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۲۹۵

مدیر نظارت و ارزیابی مواد و فراورده های دارویی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از امروز 25 هزار عدد شیرخشک در داروخانه های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان توزیع می شود و نگرانی در زمینه تامین شیرخشک وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در طی چند روز گذشته گزارش هایی مبنی بر کمبود شیر خشک در سطح استان به خبرگزاری ایلنا رسیده از این رو برای اطلاع از وضعیت توزیع شیر خشک در استان گفت و گویی با معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان داشتیم.

مدیر نظارت و ارزیابی مواد و فراورده‌های دارویی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: توزیع شیرخشک به صورت گسترده از امروز در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شروع شده و مشکلی در تامین شیرخشک مورد نیاز استان وجود ندارد.

سینا شهرکی افزود: با توجه به پایان سال قبل و شروع سال جدید و تعطیلات، مقداری موجودی شیر خشک داروخانه ها کاهش داشته اما کمبود چشمگیری در زمینه تامین شیرخشک وجود نداشت و بصورت مقطعی بوده است.

شهرکی عنوان کرد: شهروندان با خیال راحت می توانند از امروز با مراجعه به داروخانه های شهرستان های تحت پوشش حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شیرخشک مورد نیاز کودکان خود را تامین کنند‌.

وی در ادامه گفت: از این هفته حدود 25 هزار عدد شیرخشک از انواع مختلف آن، در سطح داروخانه های تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان توزیع می شود و نگرانی در زمینه تامین شیرخشک در داروخانه وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز