خبرگزاری کار ایران

نماینده سبزوار در تذکر شفاهی:

مجلس بهترین شیوه برخورد با بی‌حجابی به عنوان یک حرام سیاسی و شرعی را در دستور کار خود داده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۲۵۷

نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه لایحه عفاف و حجاب درخواست عموم مردم عزیز و نجیب ایران اسلامی است، گفت: مجلس بهترین شیوه برخورد با بی‌حجابی به عنوان یک حرام سیاسی و شرعی را در دستور کار خود داده است.

به گزارش ایلنا، بهروز محبی نجم آبادی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: لایحه عفاف و حجاب درخواست عموم مردم عزیز و نجیب ایران اسلامی است، مجلس با درک شرایط خاص کشور ضمن حمایت از اقتدار نیروی مظلوم انتظامی، بهترین شیوه برخورد با این حرام سیاسی و شرعی را در دستور کار خود داده است. این مجلس که با قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، ۱۸۰۰ امضای طلایی را حذف کرد و با قانون پاداش به افشاگران فساد و رأی به شفافیت مالی نشان داد در مبارزه با فقر و فساد جدی است، این بار در مبارزه با فقر فرهنگی نیز با مواظبت و دقت و نگاه عالمانه، اقدام عاجل خواهد کرد.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس ادامه داد: به جریانات سیاسی به ویژه افرادی که به لطف تساهل نظام اسلامی در فتنه‌های گذشته پیشقراول بودند، متذکر می‌شوم؛ از تقابل با احکام الهی و قوانین نجات‌بخش اسلامی احتراز کنند و باقی مانده عمر خود را در مسیر خدمت به مردم و منافع آنها و آرمان‌های امام و انقلاب قرار دهند.

وی همچنین با بیان تذکراتی در حوزه‌های اقتصادی و کشاورزی افزود: طی هفته‌های اخیر خاموشی‌های دائمی چاه‌های موتور سبب وارد شدن خسارات شدید به تأسیسات، چاه‌ها و محصولات کشاورزان شده است لذا از وزرای نیرو و جهاد کشاورزی درخواست دارم در جبران خسارات وارده اقدامات لازم را مبذول کرده و خاموشی‌ها را به حداقل برسانند.

محبی نجم آبادی اظهار کرد: همچنین از همت همکاران عزیزم در تصویب لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری دوغارون، سرخس و مازندران تشکر می‌کنم و امیدوارم هر چه سریعتر منطقه‌ ویژه اقتصادی دیار سربداران هم رونق و سازندگی را به خود ببیند، لذا از وزیر دادگستری درخواست کمک به حل این مسئله را دارم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: از وزیر آموزش و پرورش نیز خواست می‌کنم به تمام قول‌های خود در حوزه آموزش و پرورش به ویژه در مسئله مهرآفرینان و نیروهای خدماتی عنایت ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز