خبرگزاری کار ایران

دانشجویان مرکز آموزش جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با آرمانهای مقدس امام(ره) تجدید پیمان کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۰۸

همه ما باید امانتدار انقلاب روح الله و حافظ خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس بوده و با تلاش و کوشش سازنده خود قدمهای موثری را در جهت پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه سرافراز برداریم.

ایلنا: دانشجویان مرکز آموزش شهید سرداری سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به مناسبت ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب به ایران اسلامی تجمع کرده و با آرمانهای مقدس حضرت امام خمینی(ره) تجدید بیعت کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس مرکز آموزش شهید سرداری سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی که به همراه معاون آموزشی و دانشجویی و مسئول امور دانشجویی در جمع دانشجویان حضور یافته بود ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: امام آمد و اجرای قرآن را آورد روح الله تجدید بنای دین، شکوه مذهب، عظمت مسلمانان، غرور شیعیان، پایداری و استواری امت اسلام و تبلور عینی مکتب محمدی را به ارمغان آورد.
اکبر محمدزاده مقدم با اشاره به اینکه حضرت روح الله(ره) از قطره دریا ساخت و از دل دقیقه قرنی را بیرون آورد خاطرنشان کرد: معمار کبیر انقلاب زمام زمان را در دست گرفت و مهار تاریخ را در کف مستضعفان مومن قرار داد، رهبر پیر ما غرور ابرقدرت‌ها را درهم شکست و شکوه شهادت را نمایان ساخت و ترسیمی از راه بزرگ عشق و ایثار را ارائه کرد.
وی با دعوت دانشجویان به تلاش و کوشش وافر در عرصه علم و دانش گفت: همه ما باید امانتدار انقلاب روح الله و حافظ خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس بوده و با تلاش و کوشش سازنده خود قدمهای موثری را در جهت پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه سرافراز برداریم.
اکبر محمدزاده مقدم در خاتمه سخنان خود همه دانشجویان را به حضوری گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن فرا خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز