خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر دستگاه محاسباتی ملّت ایران در مقابله با توطئه‌های دستگاه استکباری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۱۴۹

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال تاثیرگذاری بر قدرت نظامی، سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی و دستگاه محاسباتی ملّت ایران در مقابله با توطئه های دستگاه استکباری است، گفت: صیانت از مرزهای کشور، وظیفه خطیر و مهمی بر دوش حافظان امنیت ایران اسلامی است و امروز با این اهتمام ویژه، در جایگاه بالایی از امنیت و آسایش قرار داریم.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه بازدید از یگان‌های  ارتش در استان‌های مازندران و گلستان، در جمع کارکنان پایور و وظیفه تیپ ۲۳۰ نیروی زمینی ارتش با اشاره به این که کارکنان نیروهای مسلح تمام تلاش خود را در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهند، گفت: صیانت از مرزهای کشور، وظیفه خطیر و مهمی بر دوش حافظان امنیت ایران اسلامی است و امروز با این اهتمام ویژه، در جایگاه بالایی از امنیت و آسایش قرار داریم.

وی واقعه کربلا را به عنوان یک رویداد تاریخی تأثیرگذار در سطح جهانی دانست و تصریح کرد: عبرت گرفتن از این واقعه و جلوگیری از تکرار اشتباه مردم کوفه، موجب می‌شود تا امروز در مقابل این توطئه‌ها، فریب نخورده و دشمنان را از نیل به اهداف خود ناکام سازیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اقدامات شوم دشمنان ادامه داد: هتک حرمت به قرآن را می‌توان بخشی از پروژه اسلام هراسی دنیای غرب دانست و جامعه ا‌سلامی از این اهانت نخواهند گذشت. قرآن‌سوزی اخیر نیز در راستای آسیب به فرهنگ ناب اسلام بود که این نقشه شوم با هوشیاری جامعه اسلامی با شکست مواجه شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی با تأکید بر اهمیّت توجه ویژه به راهکارهای موفقیت در جنگ شناختی دشمنان تصریح کرد: جهاد تبیین، مقابله با شبهه افکنی و شناخت دشمنان و جریان‌های معارض با انقلاب اسلامی از مهم‌ترین راهکارهای موفقیت در جنگ نرم و شناختی دشمنان است. در واقعه عاشورا، دشمنان با استفاده از ترفندهای مختلف سعی داشت تا وجهه امام حسین (ع) را در میان مردم خراب کند اما ایشان با ایستادگی و فداکاری‌های بی‌نظیر خود در آن برهه تاریخی، اسلام ناب را حفظ کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: استکبار جهانی با طراحی پروژه‌های مختلف به دنبال تأثیرگذاری بر قدرت نظامی، سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی و دستگاه محاسباتی ملّت ایران در مقابله با توطئه‍های دستگاه استکباری است تا از این طریق بتواند ضربه سنگینی را به کشور وارد کند و وظیفه همه ما، هوشیاری و تفکر عمیق بیش از پیش در این حوزه، برای شکست توطئه‌های استکبار جهانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز