خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

مکتب غدیر عامل کمال مکتب بعثت و بستر‌ساز حاکمیت مهدویت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۷۳۷

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: مکتب غدیر عامل کمال مکتب بعثت و بستر‌ساز حاکمیت مهدویت است اگر می خواهیم در بستر‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) نقش داشته باشیم باید برای ترویج مکتب غدیر تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دومین شب از برگزاری جشن بزرگ دهه ولایت و امامت در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و امامت گفت: در اعیادی که در  دین ما  وجود دارد هیچ کدامشان پسوند عید اکبر ندارند جز عید غدیر زیرا عید غدیر هم افضل الاعیاد و هم اکبر الاعیاد است  و این به دلیل این است که عید غدیر مهم‌ترین، اثر‌گذار‌ترین و شاه کلید استمرار مکتب بعثت است.

وی ادامه داد: در سوره کوثر می خوانیم «إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَر»، یکی از دلایلی که قرآن به پیامبر اکرم (ص) گفته هرکس تو را شماتت کند ابتر خودش است به خاطر وجود حضرت زهرا (س) است و دلیل دیگر آن غدیر است، اگر غدیر نبود  مکتب بعثت نا‌تمام و ابتر  می‌ماند اما به برکت مکتب غدیر مکتب بعثت جهانی شده و ما برای حاکمیت بخشیدن به مکتب مهدویت هم بایستی روی مکتب و فرهنگ غدیر کار کنیم. مکتب غدیر ضامن بقا دین، اسلام، بعثت و حاکمیت قرآن در سراسر گیتی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نقش مکتب غدیر در زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) خاطر نشان کرد: مکتب غدیر عامل کمال مکتب بعثت و بستر‌ساز حاکمیت مهدویت است، اگر می خواهیم در  بستر سازی برای ظهور امام زمان (عج) نقش داشته باشیم باید برای ترویج مکتب غدیر تلاش کنیم.

 حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی تصریح کرد: در تبلیغ فرهنگ غدیر فقط بخشی از جامعه فعال است و باید در فرهنگ غدیر مانند فرهنگ عاشورا به صورت خود جوش فعالیت کنیم و فرهنگ غدیر را در منطقه و فرامنطقه گسترش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز